AchieveGlobal Romania, o divizie a holdingului United Business Development (UBD), compania-lider pe piata autohtona de training, concepe si implementeaza solutii de training pentru angajatii companiilor romanesti care doresc imbunatatirea tehnicilor de comunicare cu clientii. Aproape jumatate din cifra de afaceri a companiei reprezinta implementarea serviciilor profesionale de vanzari.

Pentru a raspunde noilor cerinte ale pietei de training, in luna aprilie, de la sediul central AchieveGlobal din Statele Unite a venit in Romania Duane Dabrowski, consultant pe tehnici de training, pentru a certifica trainerii companiei din Romania in cele mai noi programe de vanzari. “Chiar daca obiectul de activitate global al firmei noastre internationale este de a oferi tehnici de training pentru vanzari, negociere, leadership sau servicii cu clientii altor companii, este necesar ca birourile AchieveGlobal din intreaga lume sa isi impartaseasca experienta pentru a avea rezultate mai bune. Scopul vizitei la Bucuresti este de a certifica trainerii romani AchieveGlobal pe cele mai noi programe legate de vanzari: Professional Selling Skills si Professional Negotiations Skills” a declarat Duane Dabrowski.

Trainerii AchieveGlobal care au obtinut certificarea biroului din Statele Unite vor putea de acum sa implementeze si sa livreze respectivele cursuri mai departe clientilor AchieveGlobal. “Exista si posibilitatea certificarii unor traineri interni ai clientilor nostri pe programele AchieveGlobal. Aceasta solutie este preferata de clientii care au un volum mare de angajati pe care ii introduc intr-un program de training” spune Duane Dabrowski.

Pe piata de training din Romania, ponderea cea mai mare in vanzarile AchieveGlobal o au programele de vanzari. PSS (Tehnici profesionale in vanzari) si PSN (Tehnici profesionale de negociere) sunt unele dintre cele mai bine vandute programe de pe piata romaneasca de profil. “Marturiile clientilor atesta acest lucru. Acest programe au aparut in primele forme in urma cu 10-15 ani iar AchieveGlobal le actualizeaza periodic pentru a introduce cele mai noi rezultate ale cercetarii in domeniu. Echipa de cerercetare AchieveGlobal se concentreaza permanent pe a strange cele mai bune practici in domeniu, care se dovedesc viabile in toate colturile lumii. Rezultatul lor este introdus in manualele noastre pentru a asigura imbunatatirea experientei noastre” a mai spus Duane Dabrowski.

Citeste si:

Din 2003, AchieveGlobal Romania a inregistrat anual o crestere de peste 60% a cifrei de afaceri si de peste 12% a profitului operational, performanta confirmata si de portofoliul de clienti. in 2006, AchieveGlobal Romania a marcat o cifra de afaceri de peste 1.15 milioane de euro in urma vanzarii de servicii de training catre cele 54 de companii-client din Romania. Din aceasta suma, in jur de 500.000 Euro reprezinta volumul de venituri in urma vanzarii programelor axate exclusiv pe tehnicile de vanzare. Cifra de afaceri din 2006 a marcat o crestere de 32% fata de anul 2005, iar pentru 2007 compania asteapta o crestere de aproximativ 20%

Din anul 1997, de cand exista AchieveGlobal Romania, aproape 20.000 de persoane au trecut prin procesul de training oferit de catre companie. Numai pentru 2007 se asteapta un numar de 4.500 de participanti care sa beneficiaze de programele AchieveGlobal.

AchieveGlobal, firma cu 1.800 de angajati in 42 de tari, are capacitatea de a realiza programe adaptate in peste 30 de limbi si dialecte, oferind servicii de consultanta in conducere organizationala, vanzari si servicii cu clientii, conform informatiilor oferite de companie. Cu noile tehnici de vanzare si negociere implementate in Romania, AchieveGlobal doreste sa imbunatateasca timpul tranzactiilor facandu-le eficiente, cu un grad mai mare de succes. AchieveGlobal Romania asteapta astfel ca tehnicile din Statele Unite sa aduca un plus calitativ in afacerile managerilor romani.