"Nu dorim sa efectuam o investitie tip greenfield (companie ce porneste de la zero), deoarece acest lucru este mult prea riscant. Anul viitor intentionam sa intram pe piata din Romania printr-o achizitie. Nu avem drept tinta in mod special piata mezelurilor, ci companii din intreaga industrie alimentara", a declarat directorul executiv al Vivatis Holding, Friedrich Seher.

Responsabili ai Vivatis au declarat ca printre tintele de achizitii se numara companii bine dezvoltate, care au deja experienta pe piata alimentara nationala. insa acestia nu au dorit sa numeasca acele companii care sunt analizate.

"Suntem implicati din plin pe piata exporturilor, mai ales in Europa de est insa si in Germania si Italia Momentan, scopul nostru este de a ne extinde afacerile pe piata europeana prin crearea unor filiale in alte state. Din acest motiv suntem interesati in mai multe proiecte care ne vor permite extinderea activitatii noastre, chiar daca aceste proiecte se afla momentan intr-un stadiu incipient", a declarat Seher.

Citeste si:

Principalele state luate in calcul de compania austriaca sunt Romania, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Slovacia si Croatia.

Vivatis a incercat sa intre pe piata romaneasca in urma cu doi ani, cand a propus un parteneriat uneia dintre cele mai importante grupuri producatoare de mezeluri din Romania, Aldis Calarasi. Aldis a respins insa acest parteneriat.