Incepand cu luna iunie, compania Future Marketing, unul dintre cei mai importanti provideri de mystery shopping din Romania, a fost acceptata ca membru cu drepturi depline in cadrul Mystery Shopping Providers Association (MSPA). Astfel Future Marketing devine a doua companie romaneasca de pe piata de mystery shopping care devine membru al celei mai importante organizatii de mystery shopping la nivel mondial, ai carei membrii sunt companii de renume din intreaga lume.

MSPA este cea mai mare organzatie de mystery shopping la nivel mondial. Din cadrul asociatiei fac parte companii de marketing research, firme de detectivi particulari, firme de resurse umane si companii specializate pe implementarea serviciilor de mystery shopping. Misiunea MSPA este aceea de a oferi companiilor membre posibilitatea de a beneficia de traininguri de specialitate, participarea la conferintele organizate regulat, precum si sansa unui schimb de experienta intre companii situate in diferite parti ale lumii unde comportamentul consumatorului dar si al clientilor este diferit.

„Prin aderarea la Mystery Shopping Providers Association, Future Marketing a confirmat ca este o companie demna de incredere, acest lucru fiind dovedit si de clientii importanti pe care ii avem. Din Romania doar doua companii au reusit sa fie acceptate in acest club select si asta este o dovada a profesionalismului Future Marketing. Devenind membru suntem in masura sa castigam noi clienti de pe piata autohtona, dar si din strainatate, pentru ca MSPA este cel mai de incredere garant pentru calitatea serviciilor oferite de compania noastra.”, declara Ioana Maria Bostina, Managing Partner al Future Marketing. „Obtinerea statutului de membru Mystery Shopping Providers Association face parte din strategia Future Marketing de a se extinde si pe pietele din alte tari. MSPA ofera multe oportunitati de afaceri, compania noastra avand astfel sansa sa interactioneze cu parteneri si clienti de pe alte piete.”

Citeste si:

Compania are o experienta complexa in oferirea serviciilor de consultanta in marketing, concretizata in crearea unei legaturi stranse cu clientii si oferirea unor servicii de cercetare complete si rapide, capabile sa solutioneze eficient si in totalitate toate problemele de marketing care pot aparea pe parcursul desfasurariii activitatii.

Serviciile oferite de Future Marketing constau in tehnici calitative de cerecetare cum sunt mystery shopping si mystery calls, dar si tehnici cantitative (ad-hoc industry reports, branding research, studii de fezabilitate).