"Fata de aceeasi perioada a anului precedent, cand membrii asociatiei au ingistrat un volum al vanzarilor de 5,6 milioane de hectolitri, cresterea este de 30 %. Intreaga piata a berii a ajuns la aproape 9,4 milioane de hectolitri, ceea ce inseamna o evolutie cu aproximativ 20 % fata de primul semestru al anului 2006", se precizeaza in comunicatul trimis de Asociatia Berarii Romaniei.

Potrivit directorului general al asociatiei, Constantin Bratu, aceasta crestere se datoreaza conditiilor de vreme favorabile din prima jumatate a anului 2007.

"Tot mai multi romani aleg berea pentru ca este o bautura naturala, usor de consumat in orice moment al zilei, acasa impreuna cu familia sau la terase alaturi de prieteni. Este racoritoare si are un bun raport calitate-pret", a spus Constantin Bratu.

Citeste si:

In egala masura, cresterea vanzarilor de bere a fost determinata si de cresterea puterii de cumparare a populatiei.

Asociatia Berarii Romaniei reprezinta peste 70% din piata berii din Romania. Membrii asociatiei, Heineken Romania, InBev Romania , United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries, au realizat investitii de peste 550 de milioane de euro, pana in prezent.