"Trimestrul trei a fost unul dintre cele mai alerte trimestre ale lui 2007. Dinamica lucrurilor s-a schimbat cu 180 de grade. Aceasta a insemnat dublarea investitiilor in masini si angajarea unui numar dublu de oameni fata de aceeasi perioada a lui 2006", a declarat directorul Fan Courier, Neculai Mihai.

Evolutia pozitiva a cifrei de afaceri inregistrat de FAN Courier a fost determinata atat de ritmul sustinut de dezvoltare a ramurilor economice consacrate si anume domeniul financiar – bancar, FMCG, industria materialelor de constructii, auto, dar si de lansarea pe piata a pensiilor private obligatorii si de evolutia rapida a comertului electronic.

Expeditiile generate de catre companiile abilitate sa ofere si sa gestioneze pensii private obligatorii au ridicat media de expeditii zilnice cu 10%. Ponderea acestei categorii de clienti in cifra de afaceri a companiei in trimestrul trei este de 5%, de la data lansarii si pana la finalul trimestrului al treilea al lui 2007. Un alt factor care a contribuit semnificativ la cresterea cifrei de afaceri a FAN Courier este serviciul expres Red Code care a cunoscut o crestere de 10% fata de rata de expeditii zilnice preconizate, de la data lansarii, august 2007.

Citeste si:

De asemenea, comertul electronic a generat 7,5% din cifra de afaceri a companiei, deoarece piata si-a dublat valoarea fata de 2006. In prezent, clientii companii de comert electronic reprezinta 5% din totalul de clienti, FAN Courier detinand 50% din piata de servicii de curierat generate de comertul electronic.

"Planurile de viitor ale FAN Courier, pana la sfarsitul anului 2007, vizeaza deservirea a 570 de localitati fara a incasa kilometri suplimentari, implementarea sistemului de utilizare a palmurilor si de continuare a lucrarilor la noul sediu si depozit, lucrari care dupa cele mai recente calcule vor ajunge la sapte milioane de euro (excluzand terenul de 2,5 milioane de euro). Suntem concentrati pe piata interna, pentru ca aceasta are un potential de dezvoltare extraordinar. Ar fi o miscare nepotrivita din punct de vedere al strategiei de business sa ne mutam focusul in acest moment spre extinderea pe piata externa sau spre alte activitati care nu au legatura cu curieratul. Obiectivul principal al FAN Courier pentru restul anului si pentru 2008 ramane pastrarea pozitiei de leader al pietei autohtone de curierat", a mai spus Neculai Mihai.

Compania a fost infiintata in 1998 si este leader-ul pietei de curierat, incheind 2006 cu o cifra de afaceri de 22,5 milioane de euro. Fan Courier Express are o echipa cu peste 1.800 de angajati, o flota de 1.300 masini, peste 400 de depozite, filiale si puncte de lucru. Compania este condusa de catre Adrian Mihai, Felix Patrascanu si Neculai Mihai.