Romanii vor putea putea cumpara, din 2009, haine Gap din magazinul din Bucuresti al lantului american si, din aceasta saptamana, imbracaminte marca JLo
Retailerul american de imbracaminte si accesorii Gap a incheiat un acord de franciza cu grupul grec Marinopoulos pentru deschiderea unor magazine sub brandurile Gap si Banana Republic in Grecia, Romania, Bulgaria, Cipru si Croatia.

"Aceste piete reprezinta o extindere naturala pentru brandurile noastre si avem un partener de franciza extraordinar in regiune. Marinopoulos Group a avut succes in trecut in introducerea unor branduri cunoscute pe aceste piete", a declarat Ron Young, vicepresedinte pentru aliante internationale strategice la Gap.

Grupul elen detine si in Romania franciza pentru brandurile Starbucks, Marks & Spencer si Sephora.

Pinnacle Promotion Group aduce magazinele JLo in Romania

Reteaua de magazine de imbracaminte si accesorii JLo, inspirate de actrita si cantareata americana Jennifer Lopez, se va extinde si in Romania, in sistem de franciza, prin intermediul firmei Pinnacle Promotion Group din Bucuresti.

Franciza JLo in Romania va fi lansata oficial vineri, 1 februarie, cu prilejul vizitei Andreei Scolli, CEO JLo World Wide, in Romania. Atunci vor fi prezentate cele mai noi informatii despre planurile de dezvoltare pentru piata romaneasca.

Primul magazin JLo a fost deschis in Statele Unite, la Chicago, in anul 2005.

Gap vine in Romania prin Grecia

Primul magazin Gap va fi deschis in Grecia in toamna anului 2008, iar primele magazine Banana Republic in primavara lui 2009.

Gap Inc. detine in portofoliul sau brand-urile Banana, Republic, Old Navy si Piperlime, pe care le comercializeaza in peste 3900 de magazine. In Romania, articolele de imbracaminte marca Gap pot fi achizitionate prin comanda pe Internet.

Anul acesta, Gap a concediat aproximativ 1.600 de angajati, urmand ca in viitor sa fie luate si alte masuri de restructurare a personalului care numara, in prezent, 154.000 de oameni.

Gap, al carui brand care se remarca prin croiala lejera si eleganta a hainelor, si-a reorientat strategia de marketing, concentrandu-se mai mult pe publicul cu varste cuprinse intre 20 si 30 de ani
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri