"Aceste piete reprezinta o extindere naturala pentru brandurile noastre si avem un partener de franciza extraordinar in regiune. Marinopoulos Group a avut succes in trecut in introducerea unor branduri cunoscute pe aceste piete", a declarat Ron Young, vicepresedinte pentru aliante internationale strategice la Gap.
Grupul elen detine si in Romania franciza pentru brandurile Starbucks, Marks & Spencer si Sephora.
Pinnacle Promotion Group aduce magazinele JLo in Romania
Reteaua de magazine de imbracaminte si accesorii JLo, inspirate de actrita si cantareata americana Jennifer Lopez, se va extinde si in Romania, in sistem de franciza, prin intermediul firmei Pinnacle Promotion Group din Bucuresti.
Franciza JLo in Romania va fi lansata oficial vineri, 1 februarie, cu prilejul vizitei Andreei Scolli, CEO JLo World Wide, in Romania. Atunci vor fi prezentate cele mai noi informatii despre planurile de dezvoltare pentru piata romaneasca.
Primul magazin JLo a fost deschis in Statele Unite, la Chicago, in anul 2005.
Gap vine in Romania prin Grecia
Primul magazin Gap va fi deschis in Grecia in toamna anului 2008, iar primele magazine Banana Republic in primavara lui 2009.
Gap Inc. detine in portofoliul sau brand-urile Banana, Republic, Old Navy si Piperlime, pe care le comercializeaza in peste 3900 de magazine. In Romania, articolele de imbracaminte marca Gap pot fi achizitionate prin comanda pe Internet.
Anul acesta, Gap a concediat aproximativ 1.600 de angajati, urmand ca in viitor sa fie luate si alte masuri de restructurare a personalului care numara, in prezent, 154.000 de oameni.
Gap, al carui brand care se remarca prin croiala lejera si eleganta a hainelor, si-a reorientat strategia de marketing, concentrandu-se mai mult pe publicul cu varste cuprinse intre 20 si 30 de ani
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: