Noul magazin de proximitate Plus are o suprafata aproximativa de 1.380 mp, din care 1.080 mp suprafata de vanzare si 300 mp spatii aferente. Magazinul este o constructie de tip „freestander”, care respecta un format standard si dispune de 60 de locuri de parcare. "Cel de-al doilea magazin Plus din Braila inchide circuitul, completand astfel acoperirea geografica pentru acest oras", a declarat Uwe Klostermann, director general al Plus Romania.

Plus ofera o gama de peste 1.500 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume si fructe, carne in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare tip 1 (detergenti, cosmetice si hrana de animale). Pe langa aceste produse, Plus are saptamanal o oferta de produse nealimentare tip 2, gama in care sunt cuprinse articole de uz casnic, electrice si electrocasnice.

Aprovizionarea magazinului se face zilnic, din centrul logistic de la Ploiesti. "Prezenta retelei Plus la Braila se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori", sustin reprezentantii companiei.

Plus este un brand care exista pe piata germana de 35 de ani. Compania este deja prezenta cu circa 4.100 de magazine si peste 40.000 de angajati in opt tari europene (Germania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Portugalia, Grecia si Romania).