Valoarea CFR Marfa a fost estimata la un miliard de euro, iar in luna decembrie 2007, ministrul transporturilor, Ludovic Orban, declara ca pentru pregatirea strategiei de privatizare a fost selectat consortiul format din Deloitte si Bostina si Asociatii. Bostina si Asociatii a fost casa de avocatura care i-a reprezentat pe sauditi in privatizarea Electroputere Craiova.

Intrebat daca a consultat casa de avocatura Bostina si Asociatii si in legatura cu privatizarea CFR Marfa, Fathi Taher a declarat ca are mai multe case de avocatura cu care sa se sfatuiasca in aceasta privinta. "Nu am vorbit cu ei, dar mai sunt case de avocatura cu care sa discut pe aceasta tema," a declarat sambata la Realitatea TV Fathi Taher.

Ministrul transporturilor Ludovic Orban declara in decembrie 2007 ca dupa finalizarea strategiei de privatizare va fi elaborata o hotarire care va fi supusa aprobarii Guvernului. Avizarea de catre celelalte ministere a hotararii va dura aproximativ o luna, documentul urmand sa stabileasca pasii urmatori si graficul procesului de privatizare, potrivit declaratiei ministrului de la acea data.

Fathi Taher este din aceasta saptamina presedintele Consiliului de Administratie de la Electroputere Craiova, producatorul de locomotive, care a fost achizitionat in noiembrie anul trecut de firma saudita Al Arrab Contracting Company.