"Localitatile mai mici ofera posibilitati de dezvoltare pe termen lung si anticipam ca aceste magazine vor deveni repere importante in comunitatile locale. Fiecare dintre noile unitati implica o investitie de 750.000 de euro", a declarat directorul general al companiei MiniMax Discount, Rainer Exel (foto).

In ceea ce priveste anul 2008, compania intentioneaza sa deschida 20 de magazine, inclusiv la Brasov, Buzau, Navodari, Ovidiu si Petrosani. Oferta de produse miniMax Discount cuprinde 1.700 de articole, printre care fructe si legume, carne proaspata, produse lactate, dar si produse de uz casnic. Fiecare magazin dispune de o suprafata de vanzare de 1.000 mp, sase case de marcat si 80 de locuri de parcare.

"Am inceput anul demarand expansiunea spre vestul tarii si abordand o noua etapa in dezvoltarea companiei. Acum, continuam aceasta directie prin lansarea din Calan, dar ne concentram si pe nucleul deja stabilit din sud, prin deschiderile din Titu si Turnu Magurele, unde cunoastem bine profilul consumatorului si avem un program bine pus la punct", a mai spus Exel.

Compania vrea sa detina, in total, 100 de magazine.