Rompetrol Rafinare a importat in primele doua luni ale acestui an titei si produse din titei in valoare de 3,15 miliarde dolari si a exportat catre firmele din grup produse rafinate din petrol de 390,19 milioane dolari, potrivit unui comunicat trimis bursei.
Rompetrol Rafinare (rafinaria Petromidia) a importat in primele doua luni ale anului titei si produse din titei in valoare de 3,15 miliarde dolari de la compania Vector Energy, care se ocupa cu comercializarea petrolului in cadrul grupului Rompetrol.

In aceeasi perioada, Rompetrol Rafinare a exportat catre Vector Energy produse petroliere in valoare de 230,092 milioane dolari.

Astfel, compania a exportat, in primele doua luni ale anului 2008, produse petroliere in valoare de 10,27 milioane dolari catre Rompetrol Bulgaria JSC si produse din titei in valoare de 114,77 milioane dolari catre Rompetrol Group NV.

Totodata, Rompetrol Rafinare a exportat catre compania mama din Olanda produse rafinate din petrol (light naphta) in valoare de 35,06 milioane dolari.

Rompetrol Rafinare si-a adancit pierderile anul trecut pana la 219,58 milioane lei, dupa ce in 2006 a afisat un rezultat net negativ de 77,89 milioane lei, in vreme ce afacerile rafinariei au stagnat la 5,43 miliarde lei, potrivit datelor financiare publicate in februarie.

Capitalizarea Rompetrol Rafinare este de 1,42 miliarde lei (393 milioane euro), conform cotatiei de 0,0675 lei, stabilita la sfarsitul sedintei de luni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri