Din totalul cifrei de afaceri de anul trecut, 46% a fost obtinut pe segmentul produselor instant, iar 54% pe segmentul sucurilor. Un procent de 14,7 din cifra de afaceri realizata in 2007 provine din activitatea de export a companiei.

Pentru anul acesta, compania si-a propus o crestere a cifrei de afaceri la peste 61 de milioane de euro. "Dorim sa ne consolidam pozitia actuala pe piata romaneasca. In plus, avem in vedere marirea capacitatii de productie a fabricii de la Valenii de Munte si dezvoltarea portofoliului de produse”, a declarat Krszystof Grabowski (foto), presedintele Tymbark Maspex Romania.

In 2008, producatorul de sucuri mizeaza pe segmentul still drink (bauturi racoritoare plate cu continut de fruct), recent facandu-si intrarea pe acest segment cu marca Tedi Play. Tymbark estimeaza o crestere de 20% a volumului de vanzari pentru intreaga gama de bauturi racoritoare Tedi comparativ cu anul trecut.

Un alt produs pe care mizeaza compania si a carui campanie de rebranding se cifreaza la 5 milioane de euro sunt pastele fainoase Arnos. Pentru anul acesta, compania preconizeaza ca vanzarile la marca de paste fainoase va creste cu 50%, datorita intrarii pe reteaua de distributie Tymbark Maspex Romania.

Citeste si:

Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nectaruri, cu o cota de 35,3%, conform studiilor AC Nielsen.

Pana in prezent, grupul Maspex a realizat investitii cumulate in valoare de aproximativ 32 de milioane de euro pentru fabrica de la Valenii de Munte. Cele mai recente investitii in productie ale Tymbark Maspex Romania s-au ridicat la aproximativ 7 milioane de euro si au fost efectuate pentru linia de PET, odata cu intrarea pe piata pe segmentul bauturilor racoritoare in ambalaj PET.

Tymbark Maspex este prezenta in Romania inca din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub numele de La Festa International. Compania are 600 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte, unde se produc produse instant si sucuri naturale.