"Cresterea vanzarilor producatorului a fost afectata de neclaritatile de pe piata de profil cauzate de reformele din domeniul sanatatii si de reintroducerea prescriptiei medicale in functie de brandul produsului farmaceutic", informeaza compania.

La nivel european, incluzand Romania, Ranbaxy a inregistrat vanzari de 83 de milioane de dolari, cu 11% mai scazute fata de perioada similara a anului precedent.

Pietele-cheie ale companiei din vestul Europei (Germania, Marea Britanie si Franta) au raportat, in aceasta perioada, vanzari de 34 de milioane de dolari, o valoare apropiata celei din 2006. In celelalte piete europene, vanzarile s-au cifrat la 23 de milioane de euro, ceea ce echivaleaza cu o crestere de 7% fata de aceeasi perioada a lui 2006.

Citeste si:

Per total, grupul farmaceutic indian a inregistrat o crestere de 15% a vanzarilor consolidate, pana la valoarea de 409 milioane de dolari, si un profit de 39 de milioane de dolari.

Ranbaxy Laboratories a preluat, in luna martie 2006, de la fondul de investitii Advent International, un pachet de actiuni reprezentand 96,7% din actiunile Terapia Cluj-Napoca, pentru 324 de milioane de dolari.