Compania Arabesque, care se ocupa cu distribuirea de materiale de constructii si finisaje, a investit peste noua milioane de euro intr-un nou centru comercial si logistic la Craiova, cu o suprafata de depozitare de aproximativ 35.000 metri patrati, au anuntat luni reprezentantii companiei.
"In noul centru comercial vor lucra aproximativ 300 de angajati. In acelasi timp, pentru un suport logistic eficient, Arabesque Craiova detine si un parc propriu de autocamioane specializate care asigura maxim de operativitate la descarcare si transport gratuit al materialelor in maxim 24 ore de la primirea comenzii", sustin reprezentantii Arabesque.

Prin deschiderea noului centru comercial si logistic din Craiova, Arabesque continua planul sau de extindere teritoriala si de consolidare a pozitiei de lider al pietei distributiei de materiale de constructii si finisaje.

Arabesque s-a lansat pe piata din Romania in anul 1994 si are ca obiect de activitate comertul cu materiale de constructii. In Romania compania mai are deschise centre comerciale in orase ca Bucuresti, Cluj, Timisoara, Brasov, Constanta, Craiova, Ploiesti, Galati, Piatra Neamt, Bacau, Oradea, Iasi si Baia Mare. Pe plan extern compania are deschise centre comerciale si in Republica Moldova, Bulgaria, Serbia si in Ucraina.

Cifra de afaceri a Arabesque s-a ridicat anul trecut la peste 450 milioane euro, cu aproximativ 30-35% mai mult fata de cifra raportata in anul 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri