Lantul de hipermarketuri Carrefour a inregistrat in Romania o crestere de 36,8% a vanzarilor din primele trei luni ale anului, pana la valoarea de 234 de milioane de euro, pe fondul expansiunii pe piata locala, informeaza compania.
In conditiile fluctuatiilor de schimb valutar, retailerul francez a inregistrat o crestere de aproape 50% a vanzarilor din primul trimestru, ceea ce inseamna un avans similar cu cel obtinut pe piata poloneza, de 51%. Vanzarile de pe celelalte piete asemanatoare, ca Grecia sau Turcia, nu au trecut pragul de 15%.

Pentru anul acesta, compania se asteapta ca fiecare dintre aceste piete emergente sa genereze vanzari cifrate la 1-3 miliarde de euro.

La nivel de grup, reteaua de magazine a afisat o crestere peste asteptari, de 10%, confirmandu-se tintele companiei pentru anul acesta. Veniturile companiei s-au cifrat la 23,3 miliarde de euro in primul trimestru, in crestere fata de cele 21,2 miliarde de euro raportate in perioada similara a anului trecut.

Carrefour Romania ar putea atinge vanzari de 2,84 miliarde euro si si-ar putea dubla cota de piata in 2013 pana la 5,9% fata de 3% cat avea in 2007, a declarat recent reprezentantul Planet Retail, Milos Ryba.

In Romania, Carrefour este prezent printr-o retea de 12 hipermarketuri si 21 de supermarketuri, preluate in 2007 de la compania Artima. In plus, retailerul este activ si pe piata romaneasca a serviciilor turistice prin agentiile Carrefour Voiaj.

Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste 1 miliard de euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.

Principalii jucatori pe piata de retail din Romania sunt Carrefour (principalul competitor al Mega Image), Kaufland, Auchan, Real, Billa, Cora si operatorul romanesc al magazinelor Pic - pe segmentul hipermarketurilor; Mega Image, La Fourmi, Spar - pe segmentul supermarketurilor; Plus Discount, Penny Market, Penny Market XXL, Minimax Discount - pe segmentul de discount; Metro si Selgros pe segmentul cash&carry.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri