Dezvoltate in colaborare cu experti germani si elvetieni, produsele Gerovital Line imbina principiile medicinii traditionale cu cercetarea stiintifica de ultima ora. Principii active naturale, extracte de plante sau fructe, vitamine si minerale reunite in retete originale – aceasta este definitia gamei Gerovital Line, gandita si creata ca o solutie pentru omul modern, activ, suprasolicitat, dar care se preocupa de felul in care arata.

Produsele nu sunt medicamente, ele facand parte din categoria suplimentelor alimentare. Nu trateaza, ci au rolul de a mentine sanatatea si de a preveni aparitia diverselor probleme care sunt generate de inaintarea in varsta. Cele cinci produse din gama Gerovital Line – Memorie, Articulatii, Ochi, Inima si Menopauza – recomandate a fi consumate incepand cu varsta de 35 de ani, sunt pozitionate in segmentul premium, pretul de fabrica fiind de aproximativ 180.000 de lei.

Lansarea lor pe piata reprezinta un pas important in dezvoltarea portofoliului Sicomed, compania intentionand sa adauge acestei game, pana la sfarsitul anului, alte trei noi produse, cu indicatii specifice. In Europa de Est, nu este inca suficient cultivat obiceiul de consum pentru suplimente alimentare, in timp ce in SUA, una din trei persoane adulte recurge la astfel de produse. In anul 2004, piata americana a fost de 56 de miliarde USD, fata de numai 18,2 milioane USD, cat a inregistrat, ca valoare, cea romaneasca.

Trebuie mentionat insa ca marimea acesteia din urma aproape s-a dublat in ultimii patru ani, ajungand de la 11,1 milioane de dolari, in 2002, la 22,7 milioane de dolari (estimat), pana la finalul anului 2005. „Piata locala prezinta un potential de dezvoltare deosebit, luand in calcul nivelul actual al acesteia, evolutia din ultimii ani, dar mai ales cresterea educatiei privind consumul acestui tip de produse si imbunatatirea nivelului de trai“, afirma Robertina Cosac, Marketing Manager Sicomed. Pentru anul in curs, Sicomed isi propune realizarea unor vanzari de peste 1,1 milioane USD din produsele Gerovital Line, vizand atingerea unei cote de piata de 15%, ca valoare si de 10%, ca volum, pe segmentul pe care actioneaza. In prezent, aceasta gama reprezinta 0,5% din cifra de afaceri a companiei, urmand ca in urmatorii ani sa ajunga la 1%.

Cine detine drepturile asupra marcii Gerovital

Facem precizarea ca pentru categoria produselor cosmetice, marca Gerovital este impartita intre societatile Farmec Cluj si Gerovital Cosmetics Bucuresti, partea de servicii apartinand Institutului Ana Aslan. Sicomed detine marca pentru grupa cinci, „Produse Farmaceutice“, solutii injectabile si comprimate, marca pe care a inregistrat-o in 52 de tari. Gerovital H3, un medicament etic pe baza de procaina, are rolul de diminuare a efectelor imbatranirii. Asadar, in timp ce prof. dr. Ana Aslan atragea atentia intregii lumi, fagaduind inca din anul 1946 redobandirea tineretii prin Gerovital H3, Sicomed promite pastrarea acesteia prin gama de suplimente alimentare Gerovital Line.

Evolutia pietei pe care actioneaza gerovital line

Gama Gerovital Line – Ochi, Articulatii, Memorie, Inima, Menopauza - este pozitionata in segmentul premium, insa pretul produselor este mediu comparativ cu ale concurentei. Pentru anul 2005, acest segment este estimat la 6,9 milioane USD, Sicomed vizand o cota de piata de 15% din aceasta valoare.