Reprezentantii companiei mai spun ca intentioneaza ca, pana la sfarsitul lunii, sa mai deschida alte patru magazine proprii in Brasov, Constanta, Braila si Bacau. Potrivit datelor companiei, in 2008 sunt programate 30 de deschideri, dintre care 20 in tara si 10 in strainatate, cu suprafete cuprinse intre 50 si 100 mp, iar investitia pe magazin este intre 50.000 si 100.000 de euro, informeaza NewsIn.

In total, Jolidon opereaza o retea de 113 magazine, dintre care 65 in tara, 35 in Italia, trei in Ungaria si 10 boutique-uri in Franta, in sistem de franciza. Lantul de zece magazine din Franta se va dubla pana la sfarsitul anului in curs. Magazinele proprii detin in prezent circa 40% din totalul vanzarilor Jolidon, care anul trecut au ajuns la 60 de milioane de euro.

Fondata in 1993 la Cluj Napoca, Jolidon numara peste 3.000 de angajati, iar lenjeria si costumele de baie sunt exportate in intreaga lume, principalele destinatii find Italia, Franta, Ungaria, Germania, Elvetia, Belgia, Slovenia, Croatia, Polonia, Letonia, Rusia, Austria, Cipru, Malta, SUA, Canada, Japonia, Africa de Sud, Liban, Israel.

Citeste si:

Cresterea exporturilor a determinat startul investitiilor in afara tarii, incepand prin infiintarea Jolidon Hungary KFT la
Budapesta in anul 2000 si continuand cu Jolidon Italia SRL deschisa in 2001 la Milano, iar in 2003 cu Jolidon France SARL infiintata Paris. In 2005 compania a continuat investitia din Franta prin deschiderea celui de al doilea sediu la Lyon.

La inceputul anului 2007, sub egida grupului Jolidon, se mai adauga alte doua nume sonore in lenjeria italiana: Infiore si Chiaro di Luna prin achizitionarea pachetului majoritar al companiei Emmeci.

Pe piata lenjeriei intime Jolidon are competitori precum I.D. Sarrieri, Etam sau Triumph, companii care sunt prezente si in Romania.