Reprezentantii Brailact S.A. sustin, in actele depuse la dosarul aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti, ca au luat toate masurile necesare pentru modificarea ambalajului de la iaurtul "Cremia", care va fi oprit de la fabricare in conditiile impuse de Danone.

Brailact isi argumenteaza decizia de a opri produsul de la comercializare prin faptul ca nu a existat intentia de a crea o confuzie in ceea ce priveste cele doua marci de produse lactate, iar nu in ideea ca "Brenac Lactate Cremia" si "Danone Cremoso" ar fi similare.

"S.C. Brailact S.A. este in concurenta directa cu Campagnie Gervais Danone si, sub acest aspect, trebuie sa respecte concurenta loiala si sa evite imitarea frauduloasa a marcii altuia", arata reprezentantii Danone.

Acestia sustin ca Brailact comercializeaza produse a caror grafica reia elementele principale ale marcii Danone. Mai exact, Danone reclama utilizarea unor coduri cromatice si a unor elemente ce compun imaginea de pe ambalajul "Brenac Cremia", in ideea ca ar exista o identitate intre cele doua produse care vizeaza acelasi public.

Citeste si:

"Ca urmare a folosirii de catre S.C. Brailact S.A. a ambalajului respectiv, suntem in prezenta a trei acte ilicite: contrafacere a marcii notorii Danone, contrafacere a marcii figurative inregistrate, concurenta neloiala raportata la folosirea marcilor si a ambalajului", se arata in actiunea celor de la Danone, care sustin ca "riscul ca publicul sa creada ca produsul "Cremia" este din gama "Cremoso" este unul foarte mare".

Reprezentantii Campagnie Gervais Danone cer, prin actiunea in instanta, ca Brailact sa retraga din circuitul comercial toate produsele care au aspect identic sau similar cu marca "Danone Cremoso".

Procesul dintre cele doua marci de produse lactate va fi reluat de magistratii Tribunalului Bucuresti in data de 10 iunie.