Sacoor Brothers este al patrulea brand adus in Romania de Rafar, dupa Debenhams, Olsen si Mandarina Duck. “Ne diversificam astfel portofoliul de branduri reunite sub umbrela diviziei Rafar pentru a oferi alegeri de stil tuturor categoriilor de consumatori. Pe langa colectiile de fashion masculin si feminin care urmaresc ultimele tendinte internationale, Sacoor Brothers aduce servicii exclusive si exclusiviste: servicii de tailoring, espresso sau presa zilnica de business si lifestyle”, a declarat Ramona Stanciulescu, CEO Rafar.

Magazinul Sacoor Brothers este situat la etajul intai al centrului comercial Baneasa Shoping City si are un spatiu de 330 metri patrati. “In Romania, Sacoor Brothers opereaza prin partenerul nostru de afaceri, RTC Holding, care este capabil sa ne garanteze dezvoltarea brandului. In alte tari Sacoor Brothers lucreaza individual, insa pentru piata romaneasca un parteneriat cu un jucător important pe piata a fost cea mai buna alegere", a declarat Moez Sacoor, membru in comitetul executiv al Sacoor Brothers.

Sacoor Brothers este o companie cu 18 ani experienta pe piata de retail fashion din Portugalia. In anul 2007, strategia de extindere a vizat iesirea de pe piata portugheza si intrarea in noi piete, in prezent avand magazine in Emiratele Arabe, Oman, Bahrain si Spania.

Citeste si:

In 2007, Rafar, divizia fashion a Grupului RTC, a lansat pe piata din Romania brandul britanic Debenhams, oferind romanilor, in aprilie 2007, cel mai mare magazin fashion din tara (Debenhams-Bucureti Mall) respectiv, din noiembrie 2007, cel mai mare spatiu de shopping de moda din zona de Vest a tarii (Debenhams – Polus Center), Cluj Napoca.

Prin deschiderea in iunie 2008 a Debenhams in Constanta (Debenhams - City Park), spatiul total de vanzare insumeaza in prezent peste 5.500 mp. In 2008, Rafar si-a completat portofoliul de branduri fashion prin Olsen (martie), Mandarina Duck (aprilie) si Sacoor Brothers (iunie). Pentru anul in curs, divizia fashion a Grupului RTC estimează o cifra de afaceri de 11 milioane de euro, cu o crestere de peste de 80% fata de 2007.