"Fata de anul trecut, ne asteptam la cresteri cu 35% ale vanzarilor in perioada Euro si cu 25-30% in intreg sezonul estival. Totodata, in perioada iunie-august (in sezon) consumul de bere este aproape dublu fata de lunile din extrasezon, cu exceptia lunii decembrie cand avem un nou varf de consum", a adaugat reprezentantul Carrefour.

Potrivit directorului de marketing al Carrefour Romania, Campionatul European de Fotbal din Austria si Elvetia a determinat cresteri ale vanzarilor pentru cateva categorii de produse printre care se numara berea, racoritoarele, snacks-urile (chipsuri, pop-corn, seminte, alune, etc), LCD-uri, mingi de fotbal si altele.

Andreea Mihai a mai spus ca "in acelasi timp, luna iunie marcheaza si luna debutului perioadei concediilor astfel incat cresc vanzarile pentru produsele specifice: articole pentru plaja (textile, cosmetice, jucarii, sport), camping, timp liber, etc.".

"Pentru aceasta perioada am pregatit cataloage speciale atat pentru Campionatul european (catalog special pentru bere si aperitive) cat si pentru vacanta", a adaugat directorul de marketing al Carrefour Romania.

In Romania, Carrefour este prezent printr-o retea de 13 hipermarketuri si 21 de supermarketuri, preluate in 2007 de la compania Artima pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. In plus, retailerul este activ si pe piata romaneasca a serviciilor turistice prin agentiile Carrefour Voiaj.

Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.