Retailerul Carrefour Romania se asteapta la cresteri cu 35% ale vanzarilor de bere in perioada Campionatului European (CE) de Fotbal din Austria si Elvetia si cu 25-30% pe intreg sezonul estival, a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania.
"Fata de anul trecut, ne asteptam la cresteri cu 35% ale vanzarilor in perioada Euro si cu 25-30% in intreg sezonul estival. Totodata, in perioada iunie-august (in sezon) consumul de bere este aproape dublu fata de lunile din extrasezon, cu exceptia lunii decembrie cand avem un nou varf de consum", a adaugat reprezentantul Carrefour.

Potrivit directorului de marketing al Carrefour Romania, Campionatul European de Fotbal din Austria si Elvetia a determinat cresteri ale vanzarilor pentru cateva categorii de produse printre care se numara berea, racoritoarele, snacks-urile (chipsuri, pop-corn, seminte, alune, etc), LCD-uri, mingi de fotbal si altele.

Andreea Mihai a mai spus ca "in acelasi timp, luna iunie marcheaza si luna debutului perioadei concediilor astfel incat cresc vanzarile pentru produsele specifice: articole pentru plaja (textile, cosmetice, jucarii, sport), camping, timp liber, etc.".

"Pentru aceasta perioada am pregatit cataloage speciale atat pentru Campionatul european (catalog special pentru bere si aperitive) cat si pentru vacanta", a adaugat directorul de marketing al Carrefour Romania.

In Romania, Carrefour este prezent printr-o retea de 13 hipermarketuri si 21 de supermarketuri, preluate in 2007 de la compania Artima pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. In plus, retailerul este activ si pe piata romaneasca a serviciilor turistice prin agentiile Carrefour Voiaj.

Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri