"Fata de anul trecut, ne asteptam la cresteri cu 35% ale vanzarilor in perioada Euro si cu 25-30% in intreg sezonul estival. Totodata, in perioada iunie-august (in sezon) consumul de bere este aproape dublu fata de lunile din extrasezon, cu exceptia lunii decembrie cand avem un nou varf de consum", a adaugat reprezentantul Carrefour.

Potrivit directorului de marketing al Carrefour Romania, Campionatul European de Fotbal din Austria si Elvetia a determinat cresteri ale vanzarilor pentru cateva categorii de produse printre care se numara berea, racoritoarele, snacks-urile (chipsuri, pop-corn, seminte, alune, etc), LCD-uri, mingi de fotbal si altele.

Andreea Mihai a mai spus ca "in acelasi timp, luna iunie marcheaza si luna debutului perioadei concediilor astfel incat cresc vanzarile pentru produsele specifice: articole pentru plaja (textile, cosmetice, jucarii, sport), camping, timp liber, etc.".

Citeste si:

"Pentru aceasta perioada am pregatit cataloage speciale atat pentru Campionatul european (catalog special pentru bere si aperitive) cat si pentru vacanta", a adaugat directorul de marketing al Carrefour Romania.

In Romania, Carrefour este prezent printr-o retea de 13 hipermarketuri si 21 de supermarketuri, preluate in 2007 de la compania Artima pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. In plus, retailerul este activ si pe piata romaneasca a serviciilor turistice prin agentiile Carrefour Voiaj.

Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.