In trei luni, incepand cu jumatatea lunii august, se realizeaza 60% din vanzarea anuala de produse scolare. Pentru Astra Plus, vanzarea de produse scolare aduce 20% din rulajul total.

Potrivit estimarilor reprezentantilor Be Proffice, valoarea pietei de produse scolare va ajunge anul acesta la aproximativ 30 milioane euro, avand o crestere anuala de 15-20%.

Astra Plus, distribuie in prezent peste 30 de marci pe piata. Cele mai vandute produse sunt marcile private RTC, produsele fashion Office Clairefontaine si brand-ul propriu din gama "Imi place", Canson (blocuri de desen), Morocolor si Crayola (produse pentru desenat), Stabilo (instrumente de scris si colorat), Carioca (produse pentru desen, scris si colorat) si Inoxcrom (instrumente de scris).

Citeste si:

De asemenea, o evolutie ascendenta a vanzarilor au inregistrat-o produsele cu licenta, cum ar fi personajele din desenele si filmele cunoscute de scolari. Cele mai mari volume ale Be Proffice in sezonul scolar trecut, au fost realizate prin vanzarile de caiete scolare, coperti, articole pentru desen si colorat, instrumente de scris si articole de geometrie.

Proffice, divizia de produse de birou a grupului RTC, este liderul pietei de distributie de papetarie - birotica din Romania, detinand o cota de 22-25% dintr-o piata office de aproximativ 300 milioane euro. Divizia Proffice a incheiat anul 2007 cu un rulaj de peste 70 milioane euro si estieaza pentru 2008 o crestere de 15-20%.

RTC Holding este unul dintre cele mai mari grupuri de retail si distributie din Romania si cuprinde opt divizii de business -Diverta (retail de carte, jocuri video, muzica, film, IT si papetarie), Proffice (distributie de produse pentru birou si IT), ProCA (distributie specializata de IT), Rafar (retail haine, incaltaminte si cosmetice in franciza), Rimobi (dezvoltari si proprietati imobiliare), Flaro (productie subansamble de plastic, mobilier si produse de birou), TCE (cargo, curierat si logistica) si Sistec-SBsol (dezvoltare software).