Retailerul german de moda pentru tineri New Yorker isi va continua expansiunea in Romania, unde vizeaza pentru 2009 deschiderea a cel putin patru noi magazine, vanzarile companiei nefiind afectate pana in prezent de criza financiara, au declarat reprezentantii companiei.
"In anul 2009 estimam o crestere cu cel putin patru magazine in noi orase ale tari. Totodata, se afla inca in faza de proiect deschiderea primului magazin din Bucuresti, pe care il preconizam undeva in primavara anului viitor", a declarat citat de NewsIn, Mihai Sindrilaru, New Yorker Area Manager pentru Romania.

Potrivit acestuia, criza financiara nu a afectat pana in prezent vanzarile New Yorker din Romania. "Prin urmare, expansiunea NewYorker in anul 2009 va continua conform planului stabilit", a adaugat reprezentantul companiei.

New Yorker a deschis la sfarsitul lunii noiembrie cel de-al cincilea magazin din Romania, in centrul comercial Lotus Center din Oradea, pe o suprafata de peste 700 de metri patrati.

Prin cele cinci marci ale sale – Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog si Censored – New Yorker acopera o gama variata si sofisticata de stiluri vestimentare de la sport, casual pana la elegant. Colectiile New Yorker sunt adresate in primul rand tinerilor cu varste cuprinse intre 12-35 de ani, dar si altor categorii de varsta.
New Yorker detine in Romania cinci magazine deschise in Sibiu, Cluj, Targu Mures, Bacau si Oradea. New Yorker este prezent cu 670 de magazine in 25 de tari din Europa si Orientul Mijlociu. In afara de Romania si Germania exista magazine in peste 20 de tari printre care Austria, Belgia, Croatia, Cehia, Danemarca, Franta, Ungaria, Olanda, Rusia, Arabia Saudita, Spania, Elvetia, Emiratele Arabe Unite, etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri