Auchan Romania sustine ca nu a resimtit deloc efectele crizei si ca are asigurata finantarea necesara expaniunii retelei de magazine pana in 2012, inclusiv in Capitala unde are in plan doua noi proiecte, a declarat directorului general al companiei, Regis Mougel.
"Numarul clientilor Auchan este in crestere, deci nu putem spune ca resimtim efectele crizei. De fapt, cred ca in Romania este mai mult o criza psihologica ce afecteaza increderea consumatorilor. De aceea foarte multe companii care, desi nu au inca probleme, iau masuri preventive sau fac disponibilizari" a spus Regis Mougel.

Acesta a adaugat ca, in pofida crizei, proiectele Auchan in Romania pentru urmatorii trei ani raman neschimbate, intrucat acestea au asigurata finantarea necesara. Printre ele se numara si doua hipermarketuri noi pe piata din Capitala. Potrivit lui Mougel, o companie precum Auchan poate sa obtina oricand credite de la banci, intrucat dispune de lichiditati.

Auchan Romania a inaugurat al doilea hipermarket din Bucuresti, situat in zona Militari. Hipermarketul a necesitat o investitie de 20 milioane euro, dispune de o suprafata de 12.500 mp si 2.300 locuri de parcare. In 2009 compania va mai deschide alte doua magazine noi la Timisoara si Constanta.

Auchan Romania opereaza in prezent sase hipermarketuri la nivel national, situate in orasele Bucuresti (2), Pitesti, Cluj, Targu-Mures si Suceava si un supermarket in Timisoara.

Grupul Auchan este una dintre cele mai importante companii de retail din lume, prezenta in 12 tari (Franta, Spania, Portugalia, Italia, Luxemburg, Polonia, Ungaria, Romania, Rusia, Ucraina, China, Taiwan), prin cele patru divizii ale sale: hipermarketuri, supermarketuri, centrele comerciale Immochan si banca Accord.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri