Despre cele 2000 de euro pe care Razvan Iancau, director de marketing si comunicare la Domo, le cheltuieste anual pentru a-si alimenta pasiunea din copilarie, drumetiile montane, spune ca \"sunt o investitie in mine\"
Ii plac filosofia orientala, marketingul, e indragostit de Spania, dar, cu toate astea, a refuzat o cariera acolo.

Razvan Iancau e unul din tinerii care au refuzat strainatatea in favoarea Romaniei. Nu s-a indoit nici o clipa ca aici se poate realiza profesional. Si a avut dreptate. El e, la cei 34 de ani, directorul de marketing si comunicare la Domo, una dintre cele mai importante companii de pe piata de retail. Iar asta dupa un parcurs profesional demn de luat in seama.

In 2003 este ales din 250 de candidati sa fie director de marketing al unei alte mari companii de retail. La Domo a venit la sfarsitul lui 2003. Tot in CV-ul lui Razvan Iancau figureaza si un MBA in marketing, dar si colaborari externe importante. El e, de exemplu, omul care a fost parte importanta in alegerea sloganului international al unui brand important, Inoxcrom.

Cand a venit la Domo si-a propus sa ia un jucator important si sa-l duca mai departe, pe o pozitie mai inalta. "Ma consider un workoholic - dependent de munca, genul de om care traieste ca sa munceasca si pentru care job-ul e extrem de important." Experienta lui profesionala inseamna 12 ani, timp in care a trecut prin vanzari, logistica, financiar, marketing.

Pentru Razvan Iancau, ziua de lucru incepe la 8.30 si se termina "atunci cand se termina si treaba". Week-end-ul nu incepe vineri, ci duminica: "Imi place foarte mult ceea ce fac, dar imi dau seama ca fara un echilibru in viata personala, o persoana, nu e ok. Asa ca imi doresc mult sa-mi intemeiez o familie." Provocat sa se caracterizeze intr-o propozitie, spune ca e "comunicativ, de incredere, pasionat si rational".

"Astept provocari pentru ca acestea mi se par ceva firesc. Le consider deosebit de importante la orice nivel al carierei si cred ca sunt un bun mijloc de a reusi si de a merge mai departe", spune Razvan Iancau.

Daca din intamplare s-ar trezi pe o insula pustie, cele trei lucruri pe care si le-ar lua cu el ar fi: un mijloc de comunicare - "comunicarea e vitala" -, cartile si, nu in ultimul rand, hrana.

Vrei sa descoperi un om: Urca-l pe munte

Pe locul doi in topul preferintelor lui Iancau se afla calatoriile. De-a lungul timpului, a vizitat Spania, Italia, Franta, insa locul sau de suflet a ramas Barcelona. "Acesta e, dupa parerea mea, cel mai frumos oras din Europa si imi place sa-l revad ori de cate ori am ocazia. Oamenii sunt calzi, primitori, locurile sunt fantastice si totul acolo se intampla dupa o scara a valorilor foarte bine asezata. Plus ca obisnuiam sa-mi inchei ziua de munca intr-un mod foarte placut vizitand orasul."

Cartile reprezinta pentru Iancau unul dintre cele mai importante elemente din viata lui. In top se afla cartile de specialitate, respectiv cele despre marketing, urmate de cele de filosofie orientala: "De vreo 10 ani sunt abonat in strainatate la diverse edituri. Imi place sa cumpar carti si le consider o investitie importanta."

Insa una dintre pasiunile de suflet ale directorului de marketing si comunicare de la Domo ramane baschetul, sport pe care Razvan Iancau il practica de cand era copil. "Am facut baschet de performanta si am fost in echipa Steaua. Si acum sportul asta e una dintre cele mai mari placeri de-ale mele. Din pacate insa, lipsa de timp ma tine adesea departe de terenul de baschet. Uneori, dupa ora 10 seara, merg si joc o partida."

Si nu doar filosofia orientala e una dintre pasiunile lui Razvan Iancau. Muzica orientala e urmatoarea pe lista: "Ascultam buddha bar inca de pe la jumatatea anilor '90 si nu m-am plictisit nici acum. Dar imi place si muzica clasica sau cea electronica."

Cand nu calatoreste in Spania, Razvan Iancau alege drumetiile montane in Romania. Si asta inca de cand era student: "In timpul facultatii, una dintre marile placeri era sa plec la munte cu cortul, impreuna cu colegii si prietenii mei, un grup de 8-10 persoane. Fiecare aducea cate ceva, noi veneam cu echipamentul, ei cu hrana."

Spune ca muntele e un hobby care te formeaza ca individ: "Chinezii au o vorba: daca vrei sa vezi cum e un om intr-adevar, trebuie sa-l urci pe munte." De altfel, Iancau spune ca "pasiunile unei persoane sunt strans legate de personalitate."
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri