De asemenea, potrivit reprezentantilor Nestle Romania, compania a realizat in perioada octombrie-noiembrie, pentru perioada sarbatorilor de iarna, vanzari cu o crestere de aproximativ 30%, comparativ cu perioada august-septembrie.

Totodata, "in contextul economic actual din ce in ce mai dificil", vanzarile de dulciuri din perioada sarbatorilor de Craciun nu inregistreaza cresteri fata de aceeasi perioada din anul precedent, a mentionat Laura Jambore, citata de NewsIn.

Nestle Romania, filiala locala a grupului alimentar Nestle, a inregistrat in al treilea trimestru vanzari mai mari cu 25% fata de perioada similara a anului trecut.

"In al treilea trimestru al anului avem o crestere medie de peste 25% la nivelul tuturor diviziilor Nestle in Romania. Rezultatele pozitive din lunile de vara au confirmat tendinta crescatoare a primei jumatati a anului" a declarat directorul general Nestle Romania, Paul Nuber.

Cele mai importante cresteri inregistrate de Nestle in Romania sunt in cadrul diviziei Nestle Nutrition, urmata de diviziile de hrana pentru animale, Nestle Purina Petcare si Nestle Professional.

In prezent, portofoliul Nestle Romania este format dintr-o gama larga si diversificata de produse, dintre care napolitanele Joe si Nesquick, specialitatile Nescafe 3 in1 si mustarul Maggi sunt produse in Romania.

Citeste si:

Compania Nestle este prezenta in Romania din anul 1995. In 2006, Nestle a achizitionat compania greceasca Delta Ice-Cream la nivel regional, iar filiala din Romania a devenit Nestle Ice-Cream Romania. Achizitia a inclus o unitate de productie in apropierea Bucurestiului.

La finele lunii august, reprezentantii Nestle au anuntat ca vor transfera de la 1 septembrie, productia de inghetata din Bucuresti, la fabrica pe care o opereaza in Varna, Bulgaria, ca urmare a reorganizarii operatiunilor din sud-estul Europei.

Nestle Romania a realizat vanzari totale de peste o jumatate de miliard de lei in 2007, cu 30 % mai mult fata de 2006 si o contributie importanta a avut-o diversificarea portofoliului de produse.

Compania elvetiana Nestle, liderul mondial al industriei alimentare, a raportat pentru primele noua luni ale anului 2008 vanzari de 81,4 miliarde franci elvetieni si o crestere organica de 8,9%.

Analistii arata ca Nestle este una dintre cele mai bine pozitionate companii europene din industria alimentara, in contextul incetinirii cresterii economice globale, datorita expansiunii geografice si a produselor.