"Compania va investi cinci milioane de euro pentru extinderea suprafetei de vita de vie si inlocuirea plantatiilor cu material saditor adus din import, pentru promovarea vanzarilor prin trade marketing si BTL. De asemenea se va investi in logistica si in tehnologizarea cramei si suprafetelor viticole", a explicat, citat de NewsIn, directorul general al Cramele Recas Group.

De asemenea, acesta a mai spus ca au fost amanate investitii in valoare de un milion de euro, destinate initial pentru a fi realizate in 2009 pentru investitii pentru dezvoltarea de produse noi cat si pentru campanii ATL de crestere a recunoasterii brandurilor.

In plus, potrivit reprezentantului Cramele Recas, in 2009 compania nu va face reduceri de personal, motivand ca, in conditii de criza, compania are nevoie chiar de mai mult personal decat in prezent pentru procesul de productie logistica si pentru vanzare. Acesta a mai spus ca societatea isi va mari numarul de angajati din vanzari cu 15% in anul 2009.

Cramele Recas Group are o medie de 300.000 de sticle vandute lunar, iar cel mai solicitat sortiment este Feteasca Regala, cu o podere de 20% din totalul vanzarilor, urmat de Sauvignon Blanc si Riesling.