Cramele Recas mentine investitii de cinci milioane de euro in plantatii, retehnologizare si promovare si amana investitia de un milion de euro pentru dezvoltarea de produse noi, a declarat directorul general al Cramele Recas Group, Rares Marinescu.
"Compania va investi cinci milioane de euro pentru extinderea suprafetei de vita de vie si inlocuirea plantatiilor cu material saditor adus din import, pentru promovarea vanzarilor prin trade marketing si BTL. De asemenea se va investi in logistica si in tehnologizarea cramei si suprafetelor viticole", a explicat, citat de NewsIn, directorul general al Cramele Recas Group.

De asemenea, acesta a mai spus ca au fost amanate investitii in valoare de un milion de euro, destinate initial pentru a fi realizate in 2009 pentru investitii pentru dezvoltarea de produse noi cat si pentru campanii ATL de crestere a recunoasterii brandurilor.

In plus, potrivit reprezentantului Cramele Recas, in 2009 compania nu va face reduceri de personal, motivand ca, in conditii de criza, compania are nevoie chiar de mai mult personal decat in prezent pentru procesul de productie logistica si pentru vanzare. Acesta a mai spus ca societatea isi va mari numarul de angajati din vanzari cu 15% in anul 2009.

Cramele Recas Group are o medie de 300.000 de sticle vandute lunar, iar cel mai solicitat sortiment este Feteasca Regala, cu o podere de 20% din totalul vanzarilor, urmat de Sauvignon Blanc si Riesling.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri