“Noi nu vedem criza numai din perspectiva riscurilor pe care le presupune, ci din cea a oportunitatilor de crestere. Multe companii isi reduc bugetele de marketing, taie din numarul de angajati. Delaco nu se inscrie in acest trend, iar acest lucru se datoreaza in principal faptului ca, pe noi, criza nu ne-a prins nepregatiti. Anul trecut am pus la punct o strategie de management al problemelor, drept pentru care anul acesta nu avem o politica defensiva, ci ne gandim la cresterea si consolidarea business-ului atat prin lansarea de noi produse, cat si, de ce nu, prin achizitionarea unor noi jucatori” a declarat director general Delaco,Tudor Comaniciu (foto).

El considera ca unul dintre efectele pozitive ale acestei crize este faptul ca provoaca o crestere a ofertei de pe piata muncii si, implicit, o crestere a competitivitatii.

Compania Delaco are in prezent 356 de angajati, din care 50% reprezinta personal care lucreaza in vanzari.

Delaco a anuntat recent o crestere cu 55% a cifrei de afaceri pentru anul 2008, comparativ cu anul 2007. Pentru anul 2009, reprezentantii companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 40%, avand in plan lansari pe mai multe segmente de produse.

Infiintata in 1996, compania Delaco a fost la inceput specializata in productia de lactate proaspete. Incepand cu anul 2000, compania Delaco s-a concentrat pe distributia de branzeturi si alte produse lactate provenite din Germania, Austria, Franta si Olanda ajungand in 2008 la o cifra de afaceri de 185 de milioane de lei (50 de milioane de euro).

Compania Delaco a dat in folosinta la inceputul anului 2008 un depozit in localitatea Codlea, judetul Brasov, a carui valoare estimata se ridica la doua milioane de euro. De asemenea, Delaco a lansat anul trecut propria gama de branza topita si a desfasurat o campanie de promovare a cascavalului Delaco.

Delaco este distribuitor unic in Romania pentru marcile Zott, Bergader, Joya si asigura logistica pentru Reinert.