Magazinul Deichmann din Mall Grand Arena Berceni, deschis astazi, este al 11-lea din Romania, dupa cele inaugurate in Pitesti, Arad, Roman, Suceava, Cluj, Sibiu, Oradea, Bacau, Buzau si Fagaras.

In acest an, Deichmann isi propune sa deschida 12 magazine pe piata romaneasca. In perioada imediat urmatoare, retailerul german de incaltaminte urmeaza sa deschida inca un magazin in Militari Shopping, inca unul la Braila, iar in mai-iunie 2009, la Tecuci, potrivit Augustinei Artemie, director marketing Deichmann Romania.

Brandul Deichmann a fost lansat cu peste 90 de ani in urma, cand Heinrich Deichmann a infiintat o afacere de familie in comertul cu incaltaminte. In 2008, compania vandut, la nivel mondial, peste 127 de milioane perechi de pantofi in cele peste 2.550 magazine proprii, localizate in toata lumea.

Compania este prezenta in 18 tari din Europa si de pe continentul american. Deichmann nu produce materia prima pentru realizarea produselor, ci achizitioneaza incaltaminte in cantitati foarte mari din mai mult de 40 de tari.

Publicul tinta al brandului Deichmann este practic intreaga familie, indiferent de veniturile pe care le are aceasta – mici, medii, chiar si mari. “Toata lumea isi poate cumpara incaltaminte de la Deichmann. (...) Vrem sa schimbam conceptia celor care spun ca magazinul este unul dedicat in exclusivitate celor cu venituri mici”, declara directorul de marketing pe Romania.

Legat de planurile de extindere pe care le are retailerul german in acest an (de expansiune nu numai in Romania, ci si pe alte piete, cum este si cazul Bulgariei, unde compania a intrat de curand pe piata), reprezentantii companiei din Romania declara ca situatia economica actuala nu va afecta reteaua Deichmann, ci, din contra, “noi asteptam sa ne creasca vanzarile”.

In Romania, Deichmann are 120 de angajati, circa 10 angajati in fiecare magazin, iar toate lansarile de noi magazine implica angajarea altor persoane. In privinta celor mai apreciate produse ale Deichmann, Augustina Artemie spune ca fiecare categorie in parte este apreciata si ca se vand foarte bine produsele pentru tinere, din colectia Graceland.

In ceea ce priveste investitia alocata deschiderii noului magazin din Grand Arena, cat si a cifrei de afaceri estimate de Deichmann in acest an, reprezentantii companiei nu au vrut sa faca nici un comentariu.

Grupul Deichmann, cu sediul central in Essen (Germania) a fost infiintat in 1913 si se afla 100% in proprietatea familiei fondatoare. Compania este lider de piata european in domeniul retailulului de incaltaminte, avand peste 28.000 angajati pe plan international. Sub numele Deichmann activeaza filiale in Germania, Austria, Anglia, Danemarca, Polonia, Slovacia, Ungaria, Cehia, Slovenia, Suedia, Romania, Croatia, Italia, Lituania si Turcia. In plus, Grupul e reprezentat si in Elvetia (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport), Olanda (vanHaren), SUA (Rack Room Shoes/Off Broadway).