Filiala locala a grupului farmaceutic elvetian Hoffmann la Roche mizeaza pe cresterea ponderei produselor oncologice in vanzarile totale, pana la valoarea de 50 millioane euro in 2009.
Anul trecut acest segment terapeutic a insemnat 35% din cifra de afaceri a producatorului elvetian, iar in primele 5 luni ale anului a reprezentat principalul motor de crestere a vanzarilor companiei farmaceutice. ”Oncologicele au inregistrat cel mai mare ritm de crestere dintre produsele aflate in portofoliul companiei, de circa 60%, cel mai vandut produs fiind MabThera urmat de Herceptin si Avastin”, a declarat Dan Zamonea (foto), directorul general al Roche Romania.

Conform celor declarate de acesta compania pe care o reprezinta in Romania a avut o crestere dubla fata de ritmul pietei in primlele 5 luni, de pana la 12% in euro. “Vanzarile la cinci luni au crescut dublu fata de ritmul mediu al pietei, insa profitul a fost afectat de fluctuatia cursului dar si de scaderea pretului medicamentelor“, a mai spus acesta.

Roche Romania a inregistrat in primul trimestru al acestui an vanzari in crestere cu 15% fata de perioada similara a anului trecut. Chiar si cu acest avans, compania a terminat primul trimestru al anului pe pierderi. “Primele doua luni ale anului au fost o continuare a tendintelor de la finele anului trecut, si de aceea primul trimestru a fost incheiat pe pierderi. Aceste pierderi vor fi recuperate in cea de-a doua parte a anului pe care il vom incheia cu siguranta pe profit”, adauga seful Roche care estimeaza o crestere a vanzarilor de pana la 10% in 2009.

Compania elvetiana a investit 200.000 euro in campania de informare si educare “Cancerul nu inseamna condamnare la moarte”, care isi propune sa schimbe atitudinea oamenilor fata de aceasta maladie.

“Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” este prima campanie adresata publicului larg care vizeaza lupta impotriva cancerului in general , si nu doar impotriva unui anumit tip de afectiune maligna. Principalul obiectiv al aceste campanii este sa transmitem un mesaj puternic de optimism atat catre bolnavi dar si pentru cei care nu s-au confruntat niciodata cu aceasta maladie”, declara Zamonea.

Campania va avea o componenta media TV si online, inclusive un website dedicat acestei cauze si va fi sustinuta de activitati de PR. Perioada de derulare va fi iunie-decembrie 2009.

Grupul elvetian Roche este prezent in Romania de peste zece ani si activeaza in arii terapeutice precum oncologia, tratamentul anemiei, obezitatii si transplant, avand un portofoliu cu peste 35 de produse. Anul trecut, Roche Romania a avut vanzari de aproximativ 520,7 milioane lei.

Piata farmaceutica din Romania a atins in primul trimestru din 2009 valoarea de 466,5 milioane euro, in crestere cu 6%, in euro, fata de perioada similara a anului precedent.

In moneda locala, piata farmaceutica locala a crescut cu 22,5%, ajungand la valoarea de 1,99 miliarde lei, potrivit companiei de analiza si studii de piata Cegedim.

Cititi si: Cum incearca seful Roche Romania sa acopere riscul valutar

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri