Investitia in pozitionarea produsului pe piata autohtona se ridica la 2 milioane de euro, in primii trei ani.

“Intentionam sa plasam produsul pe piata din Romania alaturi de brandurile mari existente deja. Astfel, ne-am propus ca in primul an al dezvoltarii sa aducem produsul in 15.000 de magazine la nivel national. Avantajul competitiv al RC Cola este faptul in Romania bautura are aceeasi calitate si acelasi gust ca in toate cele 60 de tari in care este prezenta la nivel mondial, la preturi cu 10-15% sub produsele Coke si Pepsi de pe piata din Romania”, declara Francis Lamprea, general manager RC Cola International.

RC Cola a fost lansat pe piata din Statele Unite in anul 1905, dezvoltandu-se la nivel international, in prezent existand in portofoliul companiei noua branduri de bauturi racoritoare. RC acopera si zona de “diet”, “0 sugar”, iar printre cele mai cunoscute marci non-cola din portofoliul RC sunt Kick sau Upper10.

“In Romania ne vom concentra pentru inceput pe brandul RC Cola, urmand a ne dezvolta portofoliul si pe alte categorii de bauturi racoritoare”, adauga Francis Lamprea.

RC Cola va fi distribuita in Romania prin compania GoodBev, care dezvolta in prezent in Romania branduri precum energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.

Principalii competitori ai Royal Crown Cola, la nivel global, sunt Coca-Cola si Pepsi.