“Scaderea inregistrata in vanzari a fost cauzata in primul rand de investitiile masive din industria de tigari, care la o cifra de afaceri de 1,7 miliarde euro depaseste cu mult vanzarile din toata piata farmaceutica “, au declarat, pentru Wall-Street, oficialii companiei.

Lansat pe piata locala la finele anului 2007, Nicorette a inregistrat vanzari de 1,3 milioane euro in anul 2008.

Datele statistice arata ca un roman are in medie 4,8 tentative de renuntare la tigari, inainte de a reusi cu adevarat sa ramana definitiv nefumator. Romania ocupa locul doi in Europa la numarul de fumatori, in conditiile in care 34,7% din populatia tarii fumeaza, potrivit companiei.

La nivel global, doar 3% dintre cei care incearca sa renunte la tigari fara ajutor si reusesc.

Brandul Nicorette face parte din divizia de OTC (medicamente fara prescriptie) a Johnson&Johnson care a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 8,5 milioane de euro in Romania, in crestere cu 42% fata de anul precedent.

Johnson&Johnsonare are in portofoliu cinci branduri pe segmentul de OTC, Olynth, Hexoral, Visine, Nicorette si Ben Gay.

Johnson & Johnson ocupa, dupa primele trei luni ale anului, locul al 17-lea in topul companiilor farmaceutice de pe piata locala, cu vanzari de 35,1 milioane lei in primul trimestru, potrivit companiei de analiza si studii de piata Cegedim.

Johnson&Johnson a vandut Bengay de peste 400.000 de euro in patru luni

Johnson&Johnson a vandut Bengay de peste 400.000 de euro in patru luni