Firma KarstadtQuelle a inclus Romania in reteaua internationala de distributie. Primul catalog Quelle in limba romana ofera, in 250 de pagini, aproape 13.000 de produse din domeniul confectiilor. Daca la descrierea produselor oferite consumatorilor informatiile abunda, detaliile legate de valoarea investitiilor facute aici si tarile de provenienta pentru confectiile desfacute pe piata romaneasca reprezinta secrete de firma ce nu pot fi dezvaluite.
Oficialii firmei Quelle spun ca au fost impresionati de reactiile pozitive ale clienti-lor romani, care au cerut intai timid cateva produse, pentru ca apoi sa revina cu alte comenzi consistente. Primele saptamni de la lansare au fost un real succes pentru noi. Cea mai mare comanda primita a fost de 80 de milioane de lei. Romnia este o piata pregatita pentru acest tip de comert, a declarat Aliz Tepfenhart, administratorul firmei Quelle Romnia. Compania si-a creat la Satu-Mare o baza de operatiuni pentru tara noastra, unde sunt asigurate serviciile administrative si logistice: import, depozitare, preluarea comenzilor si expedierea produselor. Tot acolo functioneaza si un call center.

De ce Satu-Mare? Am ales aceasta locatie pentru ca, fiind o firma care expediaza produsele prin posta, era necesar sa avem un punct logistic cat mai aproape de granita. Primim zilnic multe camioane cu marfa si trebuie sa despachetam repede, raspunde Aliz Tepfenhart. Urmatorul pas pe piata romneasca este lansarea celui de-al doilea brand al firmei, Neckermann.

Cum sa cumperi

Cum functioneaza acest tip de comert? Oferta de produse ajunge la consumatori fie prin cataloagele tiparite intr-un tiraj de 100.000 de exemplare, pentru prima editie, fie prin intermediul unui post de televiziune specializat in teleshopping. Catalogul poate fi comandat si pe Internet, la adresa www.quelle.com.ro. Clientii pot comanda produsele telefonic, prin fax, e-mail sau prin posta, precizeaza Ioana Lung, director de marketing al companiei Quelle Romania. Odata ce comanda a ajuns la Satu-Mare, este procesata, iar termenul de livrare este de aproximativ trei saptamni de la data preluarii comenzii. Produsele din catalog sunt aduse in Romania de la cele doua depozite pe care firma le are n Germania si Austria. Plata se face la ridicarea coletului, prin ramburs postal. Cei care au solicitat produsele trebuie sa achite, pe langa pretul de catalog al acestora, si cheltuieli de livrare de 9,9 RON (99.000 lei vechi) pe fiecare comanda.
Daca nu-i convin produsele, clientul are dreptul sa notifice n scris compania ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, n termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului.

Legaturi vechi

Previziunile pentru primul an de activitate al companiei Quelle Romania indica o cifra de afaceri mai mare de zece milioane de euro. Cel putin asa spune administratorul firmei Quelle Romania. Oficialii companiei s-au ferit sa declare cifra de afaceri exacta si nivelul investitiilor facute pana acum. Am investit in centrul logistic din Satu-Mare multa putere de munca si multi bani, a declarat Aliz Tepfenhart.
De unde vin produsele importate din Germania? Din tarile europene, in majoritate, dar si din China si Asia, au precizat reprezentantii companiei. Printre marfurile comercializate de lantul Quelle sunt si produse romanesti. nca din anul 1992 Quelle cum-para din Romania articole de mobilier pe care le distribuie n toata Europa. Vom cauta si alte produse romnesti pe care sa le distribuim prin cataloagele noastre, a conchis Aliz Tepfenhart.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri