”Eforturile depuse pentru obtinerea acestei performante au fost insa mult mai mari, in conditiile in care valoarea medie a comenzilor a scazut considerabil, fata de anul trecut. Totusi, printr-o serie de decizii de business si mai ales prin munca sustinuta, am reusit sa crestem numarul de clienti cu 25%, de la 8.000 la 31 decembrie 2008, la aproximativ 10.000 la finele lunii iunie”, a declarat Dan Popa, director general al Depozitului de Papetarie.

Unul dintre motivele mentinerii vanzarilor companiei la acelasi nivel ca cel de anul trecut a fost o decizie luata in urma cu aproape un an, cand Dan Popa a preluat conducerea executiva a companiei - bugetul de publicitate a fost dublat si orientat exclusiv catre mediul online, iar efectele acestei decizii strategice au contribuit la salvarea vanzarilor la inceputul anului 2009.

In primul trimestru, clientii traditionali ai Depozitului de Papetarie au redus drastic bugetele de achizitii, concentrandu-se pe produsele esentiale si, de preferinta, de la cat mai putini furnizori. Depozitul de Papetarie a raspuns la aceasta tendinta largind gamele de produse disponibile, ceea ce i-a permis sa mentina vanzarile pe o tendinta pozitiva pe primele trei luni ale anului - 12,5% mai mult decat in T1 2008, potrivit datelor frunizate de companie.

Pe de alta parte, volumul mediul si valoarea medie a unei comenzi s-au pastrat in cursul celui de-al doilea trimestru, raportat la T1, ceea ce a generat o cifra de afaceri apropiata de ceea realizata in aceeasi perioada a anului trecut.

Compania isi mentine planurile in ceea ce priveste atingerea unei cifre de afaceri de 7,2 mil. Euro in 2009, mizand pe o revenire a vanzarilor la un nivel normal in lunile august-septembrie, odata cu inceperea aprovizionarilor pentru noul an scolar, respectiv pentru reluarea activitatii in companii.

"Practic, cea de-a doua jumatate a anului este cea mai buna pentru vanzari, iar noi intram in aceasta perioada cu o oferta greu de egalat, ca diversitate si viteza de livrare", spune Dan Popa.

In prezent, Depozitul de Papetarie ofera clientilor sai aproximativ 12.000 de produse din mai multe categorii.

Depozitul de Papetarie este un business cu capital 100% romanesc, infiintat in anul 1998. Cu circa 10.000 si 40 de angajati, Depozitul de Papetarie reprezinta in mod direct in Romania unele dintre cele mai renumite marci din domeniu: Bi-Office, Centropen, Cleanlike, Elba, Fellowes, Hopax, Karton P+P, Korona, Laco, Memoris-Precious, Mikro, Oxford, Parker, Pensan, Quicks, Syrom, Tanex, Tarifold, Waterman.