Institutul de cercetare de piata GfK Romania a inregistrat in prima jumatate a anului 2009 o cifra de afaceri de peste 16,5 milioane de lei (3,9 mil. euro), comparabila cu cea din primul semestru al anului 2008.
Din punct de vedere financiar, 2008 a fost cel mai bun an pentru GfK Romania de la lansarea sa pe piata romaneasca in 1992. Cu o cifra de afaceri care depaseste 33 de milioane de lei (8,96 mil. euro), cresterea pentru intregul a a fost de aproape 95% fata de 2007.

De asemenea, cota de piata inregistrata a fost de 19,3%, cu 6 procente mai mult decat cea din 2007. GfK Romania a obtinut in 2008 un profit net de 2 milioane de lei (0,54 mil. euro).

Numarul de clienti ai companiei Gfk Romania a crescut in primele sase luni din 2009 fata de perioada similara din 2008, precum si cererea pentru metodologii complexe de analiza de piata ca pricing-ul sau panelul de gospodarii - care ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri