Producatorul de materiale de constructii AdePlast Oradea a inregistrat o crestere de 13% cifrei de afaceri din august, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ceea ce a temperat scaderea businessului din primele opt luni.
Astfel, afacerile companiei au scazut cu 6% in perioada ianuarie-august 2009, fata de acelasi interval din 2008.

“Perioada dificila prin care trece economia mondiala s-a reflectat in Romania printr-o criza a consumului. Toata aceasta criza ne este benefica, intr-un fel, pentru ca piata se curata de uscaturi. Masurile pe care le-am luat in ultima perioada pentru consolidarea vanzarilor vin tocmai pentru ca piata sa ramana curata, cu jucatori corecti. Am reusit astfel sa reducem contractia generala a afacerii AdePlast la 6 procente in august, de la 9 procente in iulie”, spune Marcel Barbut, proprietarul si presedintele AdePlast.

Vanzarile companiei au avansat, in volum, cu 22% in august, fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul reducerii de pret operata la anumite produse. De asemenea, producatorul de mortare uscate si vopsele si-a extins prezenta si in retelele OBI si Bricostore.

In martie, omul de afaceri declara ca, in varianta optimista, se asteapta la o crestere cu pana la 40% a afacerilor din 2009, varianta pesimista indicand o stagnare a cifrei de afaceri la nivelul lui 2008.

Compania detine doua fabrici de mortare uscate si vopsele, in Oradea si Ploiesti, cu o capacitate anuala de productie de 700.000 de tone de mortare uscate si 80.000 de tone de vopsele.

Principalii competitori ai AdePlast sunt Henkel, Baumit, Dufa, Euro MGA, Baumix si Saint-Gobain Weber.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri