Astfel, afacerile companiei au scazut cu 6% in perioada ianuarie-august 2009, fata de acelasi interval din 2008.

“Perioada dificila prin care trece economia mondiala s-a reflectat in Romania printr-o criza a consumului. Toata aceasta criza ne este benefica, intr-un fel, pentru ca piata se curata de uscaturi. Masurile pe care le-am luat in ultima perioada pentru consolidarea vanzarilor vin tocmai pentru ca piata sa ramana curata, cu jucatori corecti. Am reusit astfel sa reducem contractia generala a afacerii AdePlast la 6 procente in august, de la 9 procente in iulie”, spune Marcel Barbut, proprietarul si presedintele AdePlast.

Vanzarile companiei au avansat, in volum, cu 22% in august, fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul reducerii de pret operata la anumite produse. De asemenea, producatorul de mortare uscate si vopsele si-a extins prezenta si in retelele OBI si Bricostore.

In martie, omul de afaceri declara ca, in varianta optimista, se asteapta la o crestere cu pana la 40% a afacerilor din 2009, varianta pesimista indicand o stagnare a cifrei de afaceri la nivelul lui 2008.

Compania detine doua fabrici de mortare uscate si vopsele, in Oradea si Ploiesti, cu o capacitate anuala de productie de 700.000 de tone de mortare uscate si 80.000 de tone de vopsele.

Principalii competitori ai AdePlast sunt Henkel, Baumit, Dufa, Euro MGA, Baumix si Saint-Gobain Weber.