"Pentru 2010, ne asteptam la o crestere de 15% a cifrei de afaceri fata de 2008. In termeni de profit, nu suntem afectati de cresterea cursului valutar pentru ca vindem distribuitorului (Mediplus, parte a holdingului olandez A&D Pharma - n. red.) in euro si nu in lei. Doar 20% din cifra de afaceri este in lei, si anume incasarile realizate din produsele cu prescriptie medicala", a declarat pentru Wall-Street Anne Durocher (foto), country manager Urgo Romania.

In prezent, strategia Urgo este de a-si vinde produsele doar prin farmacii, compania numarand un portofoliu de 12 articole destinate afactiunilor cailor respiratorii si altele 36 de prim ajutor (plastur, pansamente etc). Cele mai mari vanzari se inregistreaza in perioada rece, Urgo demarand deja o campanie de lansare de noi produse pe segmentul racelii si gripei.

Cea mai recenta este introducerea pe piata a spray-ului nazal Humex Cold Defense, care nu necesita prescriptie medicala, si care actioneaza ca o bariera antivirala la nivelul mucoasei nazale. Pentru sezonul rece, compania si-a propus vanzarea a 20.000 de astfel de produse, ceea ce inseamna incasari de aproape 110.000 de euro la un pret de referinta in farmacii de 23 de lei.

"Sezonul de iarna este foarte important pentru noi si de abia incepe prin lansari de noi produse. Anul acesta, am lansat pana acum opt produse - patru din gama Humex, trei din gama plasturilor si tratamentul Filmogel pentru unghii deteriorate", a mai spus Durocher. In urmatorii cinci ani, country managerul Urgo Romania vrea sa dubleze cifra de afacerid pana la 10 millioane de euro.

In 2010, compania lva lansa o noua gama cu trei produse, care vor contribui la cresterea de 15% prognozata pentru afacerile Urgo in Romania. URGO este lider pe piata produselor de prim ajutor din Romania, fiind prezent in peste 4.300 de farmacii din intreaga tara.

Citeste si:

In ultimii 3 ani, vanzarile catre farmacii au crescut de la 13 milioane de lei, in 2006, la 15 milioane de lei, in 2007, si 17,5 milioane de lei, in 2008. Cifra de afaceri realizata in 2008 de Urgo Consumer Healthcare, divizia Laboratoires Urgo care vinde produse OTC (over the counter/fara prescriptie medicala) catre farmacii, a fost de 110 milioane de euro.

Cea mai mare parte a acesteia a provenit din operatiunile de vanzari din Franta (68%), Europa (fara Franta) a generat 30% din vanzari, in timp ce Africa si restul lumii au inregistrat 2%. Laboratoires Urgo, cu cele doua divizii ale sale - URGO Medical (plasturi pe baza de prescriptie) si URGO Consumer Healthcare (produse OTC) -, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 260 de milioane de euro.

Compania, infiintata in 1890 la Dijon, Franta, ca o afacere de familie, este in prezent membra a Grupului Viva Santé, de asemenea, o afacere de familie, care in 2008 a generat o cifra de afaceri de 500 de milioane de euro. Urgo este prezenta in peste 80 de tari din intreaga lume si a raportat o crestere de 16% in ultimii trei ani.

Cititi estimarile sefei Urgo Romania pentru anul acesta.

Urgo tinteste afaceri in crestere cu 10% anul acesta, pana la peste 5 mil. euro

Urgo tinteste afaceri in crestere cu 10% anul acesta, pana la peste...