Profitul net al celui mai mare producator de electricitate Hidroelectrica a scazut de aproape trei ori, de la 235,55 milioane lei, in primele noua luni din 2008, la 84,1 milioane lei, in primele noua luni din acest an, potrivit datelor transmise de companie.
"In primele noua luni ale anului 2009, profitul net inregistrat a fost de 84.176.000 lei. In aceeasi perioada a anului trecut, profitul net al companiei a fost de 235.551.923 lei. Aceasta diferenta e cauzata de seceta instalata incepand cu lunile august si septembrie, precum si inchiderii pentru retehnologizare a CHE Lotru-Ciunget", spune directorul general al companiei, Mihai David, citat de NewsIn.

De asemenea, productia de electricitate a Hidroelectrica a scazut la noua luni la aproximativ 12 TWh, fata de productia din primele noua luni din 2008, cand fusese aproape 13,5 TWh.

"In cea mai mare masura, diferenta este urmarea hidraulicitatii scazute in trimestrul al 3-lea al anului 2009", spun reprezentantii Hidroelectrica.
Totodata, cifra de afaceri a companiei Hidroelectrica a fost, la noua luni, de aproximativ 1,86 miliarde lei, in usoara crestere fata de cifra de afaceri realizata in perioada similara din anul trecut, de circa 1,77 miliarde lei.

Hidroelectrica este cel mai mare si cel mai ieftin producator de energie electrica din Romania. Compania a acoperit anul trecut 26% din productia de energie electrica a tarii si foloseste ca sursa regenerabila de energie apa. Compania este detinuta de statul roman, prin Ministerul Economiei, si are peste 5.000 angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri