“Aprecierile oferite in organizatie de catre cursanti au fost favorabile. Pentru angajati, investitia in resurse umane intr-un moment de criza economica, in conditiile in care multe companii au redus bugetul de training, a reprezentat un semnal pozitiv de maturizare a organizatiei, precum si o certitudine a stabilitatii companiei si a preocuparilor legate de dezvoltarea angajatilor”, afirma Carmen Iancu, manager proiect si manager resurse umane al Caroli.
In cadrul programului s-au desfasurat cursuri de management general, managementul comunicarii organizationale, managementul vanzarilor si a gestionarii obiectivelor companiei, curs de strategii, tehnici si tactici de negociere.
“In acest moment am inceput sa dezvoltam proiecte destinate departamentelor de productie, logistica si asigurarea calitatii ca si departamente cheie in cadrul companiei. Ne intereseaza sa accesam o serie de cursuri de calificare pentru personalul din productie. O parte din angajati deja au facut aceste cursuri, iar restul urmeaza sa fie calificati ulterior”, spune Iancu.
In ceea ce priveste fluctuatia de personal din cadrul companiei in 2009, aceasta a fost cu 50% mai scazuta comparativ cu anii trecuti.
Caroli Foods este al doilea jucator de pe piata locala de mezeluri. Grupul produce cinci marci de mezeluri: Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciza) si Primo Familia.
Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane). Grupul are doua unitati de productie la Pitesti in care lucreaza 1.300 de angajati, dintre care majoritatea au intre 18 si 35 de ani.
Grupul Caroli Foods este in principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A si Maestro Industries.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: