"Anul 2009 a fost un an interesant, care a adus noi provocari si noi tendinte atat la nivel de business, cat si la nivelul comportamentului de consum al oamenilor. Este anul in care am luat decizii strategice importante si ne-am adaptat in mod continuu strategia de business la noi factori de influenta. Din fericire, industria alimentara a fost si va fi unul dintre domeniile cel mai putin afectate de criza economica", a declarat Eliodor Apostolescu, unul din cei doi asociati ai companiei Phoenix, producatorul Gusto.

Pentru 2010, compania estimeaza o crestere de 30% a cifrei de afaceri si intentioneaza sa dezvolte prin noi investitii capacitatea de productie a fabricii de la Baicoi, dat fiind ca cererea de pufuleti Gusto depaseste capacitatea de productie actuala a fabricii Phoenix.

"Chiar si in conditiile in care consumatorii si-au redimensionat considerabil bugetele alocate cosului zilnic de cumparaturi, pufuletii Gusto au ramas printre preferintele cotidiene ale romanilor", a adaugat Apostolescu.

Pentru urmatorul an, compania isi mentine tendinta de crestere si vizeaza obtinerea unor afaceri de peste 22 milioane euro. Evolutia vanzarilor din T3 sprijina aceasta tinta, volumele de vanzari inregistrate situandu-se peste media obisnuita a perioadei.

Cu o cota de piata de aproximativ 70%, Gusto se situeaza in fruntea industriei locale producatoare de pufuleti.

In iunie 2009, Phoenix a demarat prima sa campanie de promovare pentru pufuletii marca Gusto.