Reprezentantul companiei a adaugat ca, desi piata de placi ceramice va scadea in acest an cu 5-10%, KAI Romania vizeaza o crestere a cifrei de afaceri cu peste 50%.
Catalin Rotaru declara, in luna septembrie 2009, ca valoarea pietei autohtone de placi ceramice este estimata in 2009 la 210-240 mil. euro, in scadere cu 20-30% fata de 2008, cand a fost de 300 mil. euro, reducerea in volum fiind mai mica ca urmare a scaderii preturilor la produsele de profil. Rotaru adauga ca piata din Romania este acoperita 75% din importuri, adaugand ca in anii 90 raportul era invers, astfel ca 70% din piata de placi ceramice putea fi sustinuta din productia interna.
KAI Romania, parte a producatorului international de placi ceramice KAI Grup, a intrat pe piata din Romania in primavara anului 2009 si estima la acea data o cifra de afaceri de 8-10 milioane de euro, pentru anul 2009.
KAI Grup, unul dintre cei mai importanti producatori de placi ceramice din Europa de Est, a fost achizitionata in anul 2007 de Advent International. In urma tranzactiei fondul american de investitii a ajuns sa detina 70% din actiuni. Compania detine doua centre de productie in Bulgaria, in care au fost investite in prezent peste 40 de milioane de euro.
Circa 50% din productia de gresie si faianta a grupului este destinata exportului in peste 19 tari europene precum Marea Britanie, Franta, Germania, Italia si Romania. In centrele de productie KAI Grup lucreaza 1.000 de angajati, acestea ocupand o suprafata de 300 de mii de metri patrati. In 2008, KAI Grup a atins o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: