Compania se adreseaza direct stilistilor cu o gama de produse create special pentru acestia. “In primul an, eforturile se vor concentra in directia promovare si public awareness. Pe termen mediu, Renee Blanche isi propune sa detina 15% din piata produselor de ingrijire a parului si sa devina astfel lider pe piata”, a declarat, pentru Wall-Street, Ionela Penz Orban (foto), distribuitor exclusiv pentru Romania.

Renee Blanche Romania va penetra piata mai intai prin linia profesionala, dupa care urmeaza extinderea catre clientul final prin produsele de uz general. “Compania va aborda doua metode de comercializarea a produselor: vanzarea directa catre hair stilisti si saloane de infrumusetare si prin francize regionale. Negocierile cu distribuitori locali au inceput deja, iar acestora li se va oferi licenta exclusiva pentru a comercializa produsele Renee Blanche”, a mai spus Orban.

Decizia de a se extinde pe piata locala a fost bazata pe niste factori puternici precum marimea si potentialul dar si nevoia de produse cu nivel calitativ ridicat si preturi mai bune decat cele ale principalilor jucatori de pe piata, potrivit reprezentantilor companiei. “Suntem optimisti si credem ca aceasta criza cu care se confrunta Romania va lua sfarsit in viitorul apropiat. Iar brandurile care investesc acum in promovare si intarirea imaginii vor iesi mai puternice din aceste vremuri dificile”, adauga reprezentanta Renee Blanche.

Compania are in prezent circa 10 angajati, dar numarul acestora este in continua crestere.

Renee Blanche este un brand italian cu o lunga traditie in industria ingrijirii parului. Compania a fost infiintata in anii ’70, urmand sa devina in scurt timp lider pe sectorul sau de activitate. Incurajati de succesul produselor in Italia, managerii hotarasc cativa ani mai tarziu sa extinda Renee Blanche in Spania, Germania si Polonia. In prezent, exista filiale in marea parte a Europei.