Reprezentantii URBB estimeaza ca anul trecut au fost deschise aproximativ 35 pub-uri in Bucuresti si orasele principale din tara. Pentru anul 2010 se preconizeaza cresterea numarului de pub-uri, la nivel national, cu 75%.

“In ciuda conditiilor economice dificile, consumatorii romani apreciaza sa iasa la o bere in locatiile de tip pub si au ramas fideli berii traditionale irlandeze, specifica acestui tip de locatie. Desi consumul de bere pe segmentul on-premise a inregistrat o scadere anul trecut, aproximativ 70% din vanzarile pe segmentul berilor de import provine din astfel de locatii. Pentru anul 2010 ne dorim sa crestem cu peste 60% consumul de bere Guinness pe segementul on-premise, de aceea, facem toate demersurile necesare sa fim prezenti in fiecare nou pub care se deschide, in special prin intermediul Guinness, un produs extrem de apreciat si cerut in astfel de locatii", a declarat Doron Zilberstein (foto), vice-presedinte marketing URBB.

Guinness face parte din segmentul de piata al berilor premium de import. In prezent, berea Guinness este savurata in peste 150 de tari, consumul zilnic ridicandu-se la 10 milioane de pahare. Prima fabrica de bere Guinness a fost facuta de Arthur Guinness, in Dublin, in 1759.

URBB a raportat pentru 2009 afaceri in stagnare la nivelul anului 2008, respectiv aproximativ 93 mil. euro. Compania a atins o cota de piata de 9,5%, in crestere fata de 2008 cu 15% in volum. Din punct de vedere valoric, cota de piata a companiei in 2009 este de 11.1%. Portofoliul URBB cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness, Holsten si Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini. Seful URBB: Romania e cu 15 ani in urma Ungariei in privinta infrastructurii

Producatorul Tuborg rupe o felie mai mare din piata berii, la afaceri in stagnare in 2009

Producatorul Tuborg rupe o felie mai mare din piata berii, la...