United Romanian Breweries Bereprod, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata autohtona a berii, a raportat pentru 2009 afaceri in stagnare la nivelul anului 2008, respectiv aproximativ 93 mil. euro, anunta compania.
Totodata, volumele de vanzari de bere s-au mentinut aproximativ la nivelul celor din 2008, in conditiile unei piete de bere in scadere.

Compania URBB a atins o cota de piata de 9,5%, in crestere fata de 2008 cu 15% in volum. Din punct de vedere valoric, cota de piata a companiei in 2009 este de 11.1%.

De asemenea, URBB va investi in 2010 6 mil. euro in dezvoltarea si modernizarea liniilor de imbuteliere, logistica si materiale anexe, potrivit lui Shachar Shaine (foto), presedinte URBB. Nu vom vedea crestere in piata berii nici in primele sase luni din 2010

Pe de alta parte, Granini a inregistrat anul trecut o crestere in volum de 50% fata de 2008. Investitiile in acest brand au fost directionate catre dezvoltarea sistemului de distributie si imbuteliere, dar si in campania de comunicare “Fructele iubesc Granini”, derulata in perioada iunie-septembrie, proiect care a atras un buget de 4 mil. euro.

Pentru 2010, compania estimeaza o crestere in volum de 8% pentru divizia de bere, respectiv 25% pentru bauturile racoritoare. La nivel de cifra de afaceri, anul aceasta este preconizata o majorare cu 20% fata de valoarea inregistrata in anul 2009.

Portofoliul URBB cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness, Holsten si Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri