Totodata, volumele de vanzari de bere s-au mentinut aproximativ la nivelul celor din 2008, in conditiile unei piete de bere in scadere.

Compania URBB a atins o cota de piata de 9,5%, in crestere fata de 2008 cu 15% in volum. Din punct de vedere valoric, cota de piata a companiei in 2009 este de 11.1%.

De asemenea, URBB va investi in 2010 6 mil. euro in dezvoltarea si modernizarea liniilor de imbuteliere, logistica si materiale anexe, potrivit lui Shachar Shaine (foto), presedinte URBB. Nu vom vedea crestere in piata berii nici in primele sase luni din 2010

Pe de alta parte, Granini a inregistrat anul trecut o crestere in volum de 50% fata de 2008. Investitiile in acest brand au fost directionate catre dezvoltarea sistemului de distributie si imbuteliere, dar si in campania de comunicare “Fructele iubesc Granini”, derulata in perioada iunie-septembrie, proiect care a atras un buget de 4 mil. euro.

Pentru 2010, compania estimeaza o crestere in volum de 8% pentru divizia de bere, respectiv 25% pentru bauturile racoritoare. La nivel de cifra de afaceri, anul aceasta este preconizata o majorare cu 20% fata de valoarea inregistrata in anul 2009.

Portofoliul URBB cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness, Holsten si Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini.

Shaine, URBB: Nu vom vedea crestere in piata berii nici in primele sase luni din 2010

Shaine, URBB: Nu vom vedea crestere in piata berii nici in primele...