Pierderile CFR Marfa s-au redus in T1 2010 cu circa 50%, la 64,19 mil. lei fata de T1 2009 cand au fost de 124,48 mil. lei, iar cifra de afaceri din aceeasi perioada a scazut cu 17,2% , la 198,24 mil. lei, au declarat reprezentantii companiei.
"Pierderile din primul trimestru au fost de 64,19 milioane lei, in scadere cu aproape 50% fata de perioada similara a anului trecut, respectiv 124,48 milioane lei. Acestea s-au redus deoarece au scazut cheltuielile din salarii, precum si cheltuielile generale cu 23%. In T1 2010 cheltuielile totale au fost de 288,68 milioane lei, iar in T1 2009 au fost de 373,4 milioane lei", au precizat reprezentantii CFR Marfa, citati de NewsIn.

Operatorul feroviar de stat de marfa a avut in intervalul ianuarie-martie 2010 afaceri de 198,24 milioane lei, iar in T1 2009 acestea s-au cifrat la 239,55 milioane lei.

In ceea ce priveste volumul de marfa transportat in primele trei luni din acest an, acesta a fost de 6,92 milioane tone, la un nivel comparabil cu perioada similara a anului 2009, cand CFR Marfa a transportat 6,92 milioane tone.

Bugetul de Venituri si Cheltuieli al societatii prevede in acest an investitii de 47 milioane lei, din care 86% sunt fonduri destinate modernizarilor de locomotive din parcul sociatatii. Potrivit CFR Marfa, restul fondurilor din bugetul de investitii sunt destinate finalizarii lucrarilor la diverse obiective incepute inainte de 2009.

CFR Marfa avea la sfarsitul lunii martie din acest an 11.313 angajati, in conditiile in care la 31 iulie 2009 erau 17.048 de salariati, numarul acestora scazand pe fondul concedierilor operate de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, precum si al pensionarilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri