Producatorul timisorean de mobila Rus Savitar a deschis, in Vitantis Shopping Center, primul magazin de mobila din Capitala sub brandul Casa Rusu, in urma unei investitii de 0,5 milioane euro.
Magazinul, care se intinde pe o suprafata de 4.000 metri patrati, a fost deschis pentru public pe data de 15 mai 2010. “In primele doua zile de la deschidere, peste 7.000 de oameni au vizitat magazinul si am incasat peste 200.000 euro, cu o rata de conversie de 80%”, a declarat Cristian Rusu, director general Casa Rusu.

Potrivit lui Rusu, motivul pentru care au decis sa se extinda intr-o perioada de criza este politica tarifara a companiei. “Putem avea niste preturi mici atat datorita productiei de serie mare, cat si pentru ca sunt vanzari directe fara interventia unui retailer, iar clientii pot gasi aici preturi de fabrica. Astfel, tarifele sunt, in medie, cu 20% mai mici decat cele ale concurentei”, a mai Rusu, care a adugat ca firma pe care o conduce lucreaza cu marje de profit cuprinse intre 8 si 10 procente.

Divizia de retail, compania Casa Rusu, numara deja 9 magazine in orase precum Timisoara, Sibiu, Cluj-Napoca, Deva, Pitesti, Brasov si Bucuresti. “In afara de magazinul din Bucuresti, in 2010 avem in plan deschiderea a inca 4 magazine in Targu-Mures, Contanta, Budapesta (prima unitate din afara tarii) si Bucuresti. In orasele de provincie investitie intr-un magazin costa circa 200.000 - 300.000 euro, in timp ce in Bucuresti sau Budapesta investitie ajunge la jumatate de milion de euro”, a mai declarat reprezentantul Casa Rusu.

Toate magazinele deschise pana in prezent de producatorul Rus Savitar prin divizia de retail Casa Rusu au suprafete cuprinse intre 1.000 si 4.000 m.p. “Prin divizia Casa Rusu vindem circa 40% din productie, restul fiind vanduta prin intermediul celor 100 de retaileri cu care colaboram”, a mai spus Rusu

Divizia de productie, compania Rus Savitar din Timisoara, cuprinde doua fabrici, dintre care una de 10.000 m.p, care a necesitat o investitie de 11 miloane euro, capacitatea totala de productie fiind de 18.000 de garnituri de mobilier pe luna. “Pentru constructia celei de-a doua fabrici, deschisa in decembrie 2008, am luat un credit bancar de 6,1 milioane euro, din care mai avem de achitat 4 milioane euro. In plus mai avem un credit de 2 milioane euro inca nefolosit, pentru investiiile viitoare”, a explicat oficialul Rus Savitar.

Cel mai mare client la producatoruli de mobila este reteaua de magazine Dedeman. “Circa 80-90% din mobilierul din Dedeman este fabricat de Rus Savitar. In magazinul Casa Rusu deschis in Capitala nu se gasesc articole din Dedeman pentru a nu crea concurenta”, a mai declarat reprezentantul companiei.

Potrivit acestuia, anul trecut producatorul de mobila a livrat mobila in valoare de 5 milioane de euro catre reteaua Dedeman.

Compania Casa Rusu estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de 22 milioane euro, in crestere cu 10% fata de anul trecut. “In ciuda declinului din piata, pentru noi anul 2009 a fost cel mai bun din punctul de vedere al cifrei de afaceri care s-a ridicat la 20 milioane euro”, a mai spus Rusu.

Infiintata in Timisoara in 1994, compania dispune in prezent de 2 fabrici, dintre care una total automatizata, dotata cu cele mai moderne linii de fabricatie din Europa de Sud-Est. Investitia totala in cele 2 fabrici depaseste 15 milioane de euro.

Compania are in prezent 360 de angajati, dintre care 140 lucreaza in cele doua unitati de productie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri