Cu o experienta de 40 de ani pe piata locala, Cesarom s-a remarcat prin calitatea placilor ceramice produse in fabricile din Romania si prin preturile accesibile. In cazul placilor ceramice Cesarom, paleta de culori disponibila este extrem de diversificata: fiecare culoare de baza, fiecare nuanta sau tonalitate este reprodusa utilizand pigmentii si glazurile adecvate.

Succesul produselor Cesarom si planurile solide ale companiei pe plan local sunt sustinute si de avantajul de a fi unicul producator local care detine o retea de distributie nationala. Noua politica comerciala a permis triplarea numarului de distribuitori si prezenta produselor in toate magazinele de tip Do It Yourself.

Placile ceramice Cesarom pot fi astfel gasite in toata tara, compania avand o colaborarea eficienta cu peste 100 de parteneri din toate regiunile. In acest moment Cesarom pune la dispozitia clientilor sai zeci de colectii, printre cele mai noi remarcandu-se Girotondo, America, Woman, Portofino, Dovima, Pearls, Exotica si Rainbow, caracterizate printr-un design unic si preturi competitive.

Cesarom se remarca si prin colaborarea continua si eficienta cu clientii. In acest sens, site-ul www.cesarom.ro vine in ajutorul cumparatorilor cu sfaturi utile privind amenajarea locuintei. Mai mult chiar, Cesarom a lansat in cadrul site-ului aplicatia „Cabina de proba”, prin care clientii pot testa cele mai reusite ambientari. Aplicatia pune astfel la dispozitie 12 variante de ambientari si 53 de colectii pentru combinatii pe gustul fiecaruia. De asemenea, cu ajutorul unui tutorial video clientii isi pot folosi creativitatea pentru a testa stiluri, elemente decorative si combinatii de culori.

Cesarom s-a facut remarcat si prin premierele introduse in Romania de-a lungul timpului. Printre acestea se numara gresia in relief, faianta in format 15x20 cm si placile pictate manual cu glazura si realizate prin dubla ardere.

Din punct de vedere al cifrelor, Cesarom va domina si in acest an piata de profil, cu o cota in crestere, de la 36% in 2009 la 38% in acest an. Compania mizeaza in 2010 si pe dezvoltarea retailului propriu, prin deschiderea de noi magazine.

In acelasi timp, brandul Cesarom va fi din ce in ce mai prezent pe pietele din regiune. Compania a exportat, incepand cu 2009, pe pietele din Bulgaria si Grecia iar pentru anul in curs mizeaza pe cresterea cantitatilor trimise peste granite. Astfel, ponderea exporturilor din cifra de afaceri va ajunge in 2010 la 5%, de la doar 1% in 2009.

Cesarom este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri romanesti. Compania a devenit incepand cu 2004 membru al grupului austriac Lasselsberger, unul dintre cei mai renumiti producatori mondiali de placi ceramice (gresie, faianta, decoruri).