Importatorul de centrale termice Ariston Thermo Romania, filiala italienilor Ariston Thermo Group, cu afaceri anuale de circa 16,5 mil. euro, apreciaza ca programul Casa Verde, va fi principalul motor al vanzarilor de sisteme de panouri solare.
“Piata locala de panouri solare este una incipienta in Romania. Numarul mic de sisteme solare vandute pe plan autohton se datoreaza si absentei de pana acum a unor programe viabile de tipul celui lansat in luna iulie. Estimam, de asemenea, ca in acest an sistemele de panouri solare vor fi achizitionate aproape in totalitate de catre beneficiarii programului Casa Verde ”, spune Catalin Draguleanu, directorul de vanzari ai Ariston Thermo Romania.

Programul Casa Verde, care a aparut ca o solutie a Guvernului oferita, in principal, persoanelor fizice ce doresc sa-si inlocuiasca ori sa-si completeze sistemele clasice de incalzire cu o solutie bazata pe energie verde, a fost lansat abia in iulie in acest an.

“Bugetul alocat programului Casa Verde pentru anul 2010, de 110 milioane lei, este suficient pentru circa 18.000 de locuinte din Romania. Estimam ca peste 90% dintre beneficiari vor opta pentru sistemele solare”, mentioneaza Draguleanu.

La inceputul anului, Laszlo Borbely, ministrul Mediului, preciza ca programul va beneficia de fonduri de 310 de milioane de lei, precum si de credite angajate de alte 300 milioane de lei. Suma de 310 milioane de lei a fost alocata si anul trecut pentru program

Circa 17.500 de locuinte de pe piata locala dispun in prezent de panouri solare, iar reprezentantii companiei estimeaza ca numarul acestora va creste la 35.000, datorita lansarii programului guvernamental.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri