“Pe piata carnii de pasare se inregistreaza, din a doua jumatate a anului, o usoara tendinta de crestere a volumelor fata de anul trecut. In timp ce toate categoriile de produse de larg consum au inregistrat anul acesta cresteri de preturi, pretul mediu la carnea de pasare este cu 10% mai mic fata de cel inregistrat in 2009, asta si in contextul in care subventiile din agricultura au fost retrase de la 1 ianuarie 2010. Cu toate acestea, Agricola Bacau s-a adaptat foarte bine la cerintele si asteptarile clientilor si consumatorilor sai si a reusit sa creasca la o cota de piata de 14% la carnea de pui (chiar 16% in retailul modern)”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

Defalcat pe categoriile de produse comercializate sub brandul Agricola Bacau, vanzarile inregistrate dupa primele trei trimestre ale acestui an, fata de perioada similara a anului 2009, au urmatoarele evolutii:
• Carne de pui + 20% (+ 32% in volum)
• Salamuri crude uscate si preparate fierte afumate + 38% (+ 59% in volum)
• Semipreparate si produse pregatite din carne + 6% (+ 11% in volum)
• Oua consum - 16% (- 10% in volum)

Agricola Bacau si-a bugetat o crestere a cifrei de afaceri pentru acest an cu aproximativ 17%, cu o marja neta de 3,5 – 4%. In 2009 compania a inregistrat afaceri de circa 413 mil. lei (97,6 mil. euro).

Din grupul de firme Agricola Bacau fac parte urmatoarele companii: Agricola International, Salbac, Europrod, Avicola Lumina - Constanta, Suinprod Siret, Comcereal, G-A Nutritie Animala, Aicbac si Agricontruct.