La pranz, privatizarea CFR Marfa a intrat in impas, dar statul roman si reprezentantii GFR au reluat negocierile.

GFR ceruse plata in rate, dar Ministerul a respins-o. In cele din urma, compania condusa de Gruia Stoica si-a asumat plata integrala a banilor.

Plata banilor se va face in maximum 2 luni de la semnarea contractului, care ar putea avea loc saptamana viitoare, dupa cum a precizat ministrul Transporturilor.

Grup Feroviar Roman si-a asumat si un plan de investitii de 900 milioane lei pentru urmatorii ani si o investitie de 1,5 milioane euro in mediu.

Citeste si:

"Speram ca aceasta companie sa ajunga profitabila si sa devina un fanion al economiei", a spus Fenechiu.

Grup Feroviar Roman (GFR) era singurul investitor ramas in cursa pentru privatizarea CFR Marfa, dupa retragerea asocierii Transferoviar Grup - Donau Finanz si companiei americane OmniTRAX.

Licitatia pentru vanzarea a 51% din actiunile companiei a pronit de la 180 milioane de euro. Termenul pentru depunerea ofertelor de cumparare a expirat miercuri, la ora 12:00.