Ministrul intentioneaza ca in urmatoarele zile sa discute cu sindicatele si patronatele din domeniu aceasta problema pentru a pregati cat mai urgent un act normativ care sa permita unirea celor doua aeroporturi. in opinia lui Berceanu, principalul avantaj va fi eliminarea "concurentei neloiale si inutile".
"Aeroportul Baneasa va avea o perspectiva mai buna in Compania Aeroporturilor Bucuresti, decat Herni Coanda, mai ales ca situatia lui nu va mai fi pusa in primejdie de idei de genul cartiere de vile pentru ca i se va intari capacitatea de aparare in astfel de situatii", a declarat, citat de NewsIn, Radu Berceanu.
In acelasi timp, ministrul transporturilor este de parere ca Aeroportul Baneasa va avea chiar posibilitatea de a capata si alte destinatii benefice Un exemplu in acest sens, ar fi acela ca Ministerul Administratiei si Internelor s-a aratat interesat sa tina pe Baneasa 40 de elicoptere pe care urmeaza sa le achizitioneze.
Berceanu pregateste masuri similare si pentru aeroporturile Timisoara si Arad, ca si pentru cele din Kogalniceanu si Tulcea. "Vor ramane societati comerciale ca si in prezent dar se vor asocia din punct de vedere aeronautic", a explicat ministrul Berceanu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: